تمدید مهلت ثبت نام در پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران 

شهر: مهلت ثبت نام پنجمین رویداد بین المللی جایزه خشت طلایی تهران تا ۱۰ آذر ماه ۱۳۹۹ ( ۳۰ نوامبر ۲۰۲۰) تمدید شد.

به گزارش شهر، پیرو برگزاری چهار دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران از سال ۱۳۹۳ الی ۱۳۹۸، پنجمین دوره این جایزه جهانی در تاریخ ۲۵ آذر ماه سال جاری مصادف با ۱۵ دسامبر ۲۰۲۰ توسط مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و با مشارکت و همکاری نهادها و سازمان‌های علمی و اجرایی داخلی و بین‌المللی فعال در حوزه مدیریت شهری، در تهران برگزار خواهد شد.
این جایزه با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، توسعه دامنه ارتباطات و تعاملات بین‌المللی و بهبود توانمندی‌ها در زمینه گسترش زیرساخت‌های شهری و نیز معرفی و بهره‌برداری مطلوب از تجارب برتر شهرهای ایران و دیگر شهرهای جهان، برگزار می‌شود و انتظار می‌رود منجر به تبادل مؤثر اطلاعات و دانش فنی و مشارکت در اجرای پروژه‌های مهم شهری شود.
در این راستا از عموم شهرداران، رؤسا و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و مدیران شهری دعوت می‌کند پروژه‌های برتر شهری را در هفت محور و بر اساس شرایط مشروحه در سایت جایزه با تکمیل آنلاین فرم‌های فراخوان به دبیرخانه جایزه (مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران) معرفی کنند.
برای ثبت‌نام قطعی پروژه‌های مورد نظر برای این دوره از جایزه، لازم است نهایتا تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ فرم ثبت‌نام مربوط به معرفی و ثبت مشخصات پروژه‌ها در سایت جایزه به نشانی www.tehrangoldenadobe.com تکمیل و مستندات لازم (عکس، فیلم، نقشه‌ها و ...) درسایت بارگذاری شود. 
همچنین ضمن اهدای گواهینامه شرکت در جایزه به تمامی پروژه‌های ثبت‌نام شده، به آن دسته از پروژه‌هایی که بر اساس نظرات هیأت داوران موفق به راه‌یابی به مرحله نهایی جایزه شوند (حداکثر تا ۲۱ پروژه) لوح تقدیر و به پروژه‌های منتخب برتر (حداکثر تا ۷ پروژه) در هر یک از محورهای فراخوان، لوح تقدیر و تندیس اهدا خواهد شد.

۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
کد خبر: 6471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =