آموزش های مجازی ترافیک در منطقه ۳

به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، آموزش های ترافیکی در منطقه ۳ با استفاده از لینک «بین جو» مجازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، سعید شمالی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک درباره آموزش های ترافیکی به دانش آموزان و شهروندان که پیش از شیوع ویروس کرونا به صورت حضوری در مناطق برگزار می شد گفت: با توجه به همه گیری بیماری کووید-۱۹ و لزوم آموزش و اطلاع رسانی مباحث ترافیکی به قشرهای مختلف شهروندی، لینک آموزشی«بین جو» توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تعریف شد.

به گفته شمالی نژاد، از طریق لینک"بین جو" که در اختیار مدیران آموزشی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مناطق قرار می گیرد امکان استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای دانش آموزان و علاقه مندان به حوزه آموزش فراهم شده است و همکاران حوزه آموزشی معاونت حمل و نقل و ترافیک اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مجازی کرده اند.

او ابراز کرد: این دوره در ۲۸ سرفصل آموزش ترافیکی از جمله: آموزش دوچرخه سواری شهری به دانش آموزان، آموزش رانندگی تدافعی به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و آموزش به رانندگان سرویس مدارس تعریف شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ اظهار کرد: در دوره های آموزشی دوچرخه سواری ارتقای فرهنگ دوچرخه سواری جهت دستیابی به شعار "تهران، شهری برای همه،   آموزش استانداردهای مورد نیاز برای رانندگان در دوره آموزش رانندگی تدافعی و آموزش به رانندگان سرویس های بهداشتی مورد توجه متولیان امر قرار دارد.

شمالی نژاد، چهار گروه مخاطب برای این دوره های آموزشی نام برد و اضافه کرد: دوره های آموزش ترافیک والدین دانش آموزان، کارکنان و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش منطقه، مدیران و مسئولان سرای محلات ۱۲ گانه و مدیران و کارکنان سازمان ها و اداره هایی که در محدوده منطقه  قرار دارند را پوشش می دهند و مسئولین آموزشی موظف به ارائه آموزش های ترافیکی به آنها هستند.

او با اشاره به استمرار آموزش های ترافیکی به مخاطبین ادامه داد: برای اینکه مباحث تدریس شده به صورت هنجارهای اجتماعی در آمده و در ذهن افراد نهادینه شود طی فرم های نظرسنجی میزان رضایت شرکت کنندگان را از دوره های آموزشی جویا می شویم بی شک اگر مطالب ارائه شده برای آن ها مفید باشد از این دوره ها استقبال خواهند نمود.

شمالی نژاد افزود: با توجه به اینکه والدین دانش آموزان اولین گروه آموزشی ما را تشکیل می دهند در صورت مفید بودن مطالب، متقاضی حضور فرزندانشان در این دوره ها خواهند بود البته تاکنون استقبال خوبی از این دوره ها شده است.

او تاکید کرد: اولویت بندی نیازهای آموزشی شهروندان براساس معیارها، استانداردها و ملاک های باعث جذب مخاطب بیشتر در این دوره ها، مشارکت و دریافت نتایج اثربخش می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ درباره نحوه انتخاب اساتید و ظرفیت هر دوره آموزشی گفت: اساتید توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انتخاب می شوند همچنین برای هر دوره آموزشی ۴۰ نفر تعریف شده که در ماه به ۴۲۰ نفر ساعت می رسد.

شمالی نژاد خاطرنشان کرد: مخاطبین این دوره های آموزشی پس از پایان دوره عضو offline  می شوند تا به صورت مداوم آموزش های جدید را دریافت کنند یا اگر با سوالی مواجهه شدند پاسخ آن را در این گروه دریافت کنند.

۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 6479

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =