جمع آوری مخازن زباله مکانیزه از معابر منطقه ١٩

گام دیگری در راستای تحقق اهداف طرح کاپ در منطقه ١٩ با آغاز فعالیت حذف مخازن مکانیزه زباله از معابر این منطقه برداشته شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ١٩، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به آماده سازی و اجرای زیرساخت های لازم برای تحقق طرح کاپ در منطقه گفت: یکی از اقداماتی که به تازگی در معابر این منطقه آغاز شده حذف مخازن مکانیزه زباله با هدف کمک به تفکیک زباله ها از مبدأ و افزایش مشارکت شهروندان در این امر است.

او زیباترشدن سیمای شهری منطقه و حفظ سلامت شهروندان را از دیگر اهداف اجرایی این طرح عنوان کرد و افزود: در همین راستا تاکنون بیش از ٦٠ مخزن زباله از معابر منطقه جمع آوری شده است.

توکلی اظهار کرد: این طرح تاکنون در تعدادی از معابر شهرک وصال، شهرک بستان، خیابان های لطیفی، میثاق شمالی، بهمنیار، آموزگار، بلوار شقایق و محله خانی آباد نو اجرا شده و در سایر معابر نیز تا حذف کامل مخازن ادامه خواهد داشت.

به گفته شهردار منطقه حذف مخازن زباله می تواند حرکت مهمی  در کاهش زباله گردی و نیز تشویق شهروندان به تفکیک پسماندها و حفظ پاکیزگی شهر محسوب شود.

این مسئول با اشاره به اقدامات دیگری که به منظور مدیریت بهینه پسماندها و طرح کاپ انجام شده است، بیان کرد: در این راستا ضمن اجرای آموزش های چهره به چهره در مجتمع های مسکونی و همچنین ارایه آموزش های مجازی با استفاده از بستر سامانه شاد به دانش آموزان، نزدیک به ٢ هزار کارتن پلاست نیز در ساختمان های عمومی و مجتمع ها توزیع و پوسترهای آموزشی بازیافت نصب شده است.

۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
کد خبر: 6484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =