ارتقای ضوابط ایمنی در کارگاه های ساخت خطوط مترو

در پی بروز برخی حوادث و در راستای پیگیری اقدامات مربوط به ارتقای مسائل ایمنی، بهداشت ومحیط زیست درفضاهای کارگاهی خطوط مترو، مدیر عامل شرکت مترو طی جلسه فوق العاده کمیته مدیریت بحران، پدافند غیرعامل وHSE با حضور مجریان و مشاوران خطوط، به بررسی علل سوانح اخیر پرداخته و تصمیمات مقتضی به منظور افزایش ضریب ایمنی کار و جلوگیری حداکثری از تکرار حوادث اینچنینی اتخاذ شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، در این جلسه گزارشی از دلایل وقوع حوادث به همراه پیش بینی تمهیدات و راهکارهای لازم به منظور ممانعت از تکرار سوانح اخیر ارائه شد. همچنین مقرر شد با توجه به انتخاب مشاور جهت استقرار سامانه HSE-MS و ایجاد پرتال پایش به همراه داشبورد HSE در شرکت مترو، علاوه بر نظارت بیشتر بر ضوابط ایمنی مربوط به احداث خطوط و ایستگاه ها، گزارش مستمر و دوره ای از نحوه عملکرد واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست در پروژه ها تهیه و ارائه شود .

مصوبه دیگر جلسه مذکور، ابلاغ آیین نامه اجرایی الزامات مسائل ایمنی، بهداشت و محیط زیست جهت اجرای دقیق به پیمانکاران با توجه به روش اجرایی مدیریت – کنترل مدارک و مستندات، بازنگری و مدیریت تغییر و در نهایت اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه بود.  

۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر: 6488

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =