مانور آموزشی آمادگی برای بارش های فصلی

جلسه آموزشی نیروهای ستادهای برف روبی، امور شهری و محیط زیست به منظور آمادگی کامل در مقابله با مشکلات فصل بارش برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، محسن حسینی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۲۰، گفت: یک دوره آموزشی تخصصی برای کارگران برف‌روبی، خدمات شهری و فضای سبز جهت آمادگی کامل در مواقع خاص و بحرانی برگزار شد.
این اقدام بمنظور ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان صورت گرفت تا ستادهای برف روبی مستقر در منطقه با آموزش‌های لازم و تخصصی بتوانند در شرایط اضطرار واکنش صحیح ومناسب و به موقع را از خود بروز دهند.
حسینی در ادامه افزود: در این مانور ۳۶۰ نفر از نیروهای خدماتی، شامل کارگران فضای سبز، همچنین شهرداران نواحی آموزش‌های لازم را در خصوص مقابله باشرایط بحرانی فرا گرفته و نسبت به ماموریتی که شهرداری در چنین مواقعی موظف به انجام آن است آموزش دیدند.
او در خصوص نحوه‌ آموزش‌ نیروهای خدمات شهری و فضای سبز افزود: بخشی از این آموزش‌ها مربوط به کارگران فضای سبز و به منظور افزایش سرعت عمل این نیروها جهت انجام اموری چون تکاندن شاخه درختان در مواقع بارش‌های سنگین برف بود تا درشرایط بارش‌های سنگین خسارت‌ها به حداقل برسد.
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۲۰ با اشاره به نقش آموزش در بهبود عملکرد نیروهای انسانی عنوان تصریح کرد: به هراندازه که نیروهای انسانی آموزش های لازم برای مقابله با شرایط بحرانی را ببینند به همان میزان بر سرعت عمل و کیفیت عملکردشان درمواقع اضطرار افزوده خواهد شد.

۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 6489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =