راه اندازی قرارگاه جهادی سلامت در منطقه ۲

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: قرارگاه جهادی ، سلامت و محله محور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سرای محلات منطقه۲ آغار به کار می‌کند.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲، یوسف مزارعی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲ با اعلام این خبرگفت: با توجه به شیوع پاندومی کرونا ، آماده سازی فضاها و زیر ساخت های سرای محلات،برای راه اندازی قرارگاه  جهادی ، سلامت، محله محور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «بسیج عمومی کنترل اپیدمی» آغاز شده است.
او با اشاره به اینکه  سراهای محلات منطقه به عنوان، مراکز پشتیبانی و اداری قرارگاه جهادی  در حالت آماده باش جهت خدمت رسانی هستند گفت: مجموعه ی مدیریت شهری منطقه دوبا مشارکت دراین طرح  تلاش دارد تا در کنار نمایندگان مرکز بهداشت شمال غرب، بسیج ناحیه باهنر و سایردستگاهها،با کلیه ظرفیت ها و توان لازم  درحفظ سلامت شهروندان تاثیرگذار باشد..
مزارعی گفت: متولی اجرای این طرح ‌ وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی  است و دراین قرارگاه جهادی  خدماتی  از قبیل رهگیری، پیگیری و مراقبت از افراد مشکوک و مبتلا به کووید ۱۹، قبل و بعد از بستری در بیمارستان  ارائه می شود.
به گفته معاون شهردار منطقه۲ ، اکیپ های  تخصصی وزارت بهداشت و درمان با مراجعه به محلات منطقه ،این خدمات را ارائه می کنند.
او افزود: با توجه به اینکه بهداشت و سلامت یکی از ارکان مهم در جامعه محسوب می شود و اگر مورد تهاجم قرار گیرد پیشرفت و تعالی جامعه با آسیب مواجه خواهد شد لذا تشکیل این قرارگاه یک امر ضروریست تا بتوانیم با مشارکت و هم افزایی کلیه دستگاه های مسئول و نقش آفرینی مردم در راستای صیانت از سلامت  شهروندان گام برداریم.

۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 6493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =