بازدید از کانون ارزیابی دستیاران مدیران شهری

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران طرح جذب دستیاران در شهرداری تهران را اقدامی ارزشمند در راستای به‌کارگیری نیروهای توانمند و مستعد به منظور توسعه منابع انسانی بر مبنای اصل شایسته گزینی و استعدادیابی عنوان کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، رضا کرمی محمدی رییس این سازمان در بازدید از کانون ارزیابی دستیاران مدیران شهرداری تهران که در انجمن شهر تهران انجام شد، ضمن اظهار امیدواری در خصوص آینده روشن این طرح در مدیریت شهری گفت: این طرح در درازمدت می‌تواند تاثیرات عمیقی در مدیریت شهری بگذارد.

کرمی محمدی در خصوص تبیین و تشریح اهداف ارزیابی نیروهای انسانی برای جذب به عنوان دستیار مدیران شهری افزود: ما امکان توسعه نیروی انسانی با ظرفیت‌های بالای دانشی را داریم و می‌توانیم از نیروی انسانی متعهد و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور بهره ببریم. این اقدام موجب استفاده عادلانه از این ظرفیت‌ها در جهت کمک به اتخاذ تصمیمات بهتر برای شهر خواهد شد.

در این بازدید حامد مظاهریان، معاون شهردار تهران، رضا کرمی محمدی، رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران و سید مصطفی قاضی زاده، مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر حضور داشتند.

۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 6496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =