پروژه‌های کوچک مقیاس رضایتمندی را به در منازل شهروندان می برد

مدیریت شهری اعتقاد دارد که با اجرای پروژه های کوچک مقیاس، می‌تواند رضایتمندی و مطلوبیت را از در منازل شهروندان شروع کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نشستی که با حضور سید عباس سجادی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، محمدرضا اسکندری شهردار ناحیه ۹ منطقه یک و شورایاران محله ازگل برگزار شد با بیان خبر فوق اظهار داشت: از آنجایی که پروژه های شهرداری براساس خواست و نگاه مردم اجرا می شود، لذا برای رسیدن به نظر مطلوب شهروندان و کوتاه کردن فاصله ها و همچنین سرعت بخشیدن به اقدامات، مراجعه به معتمدین محلات یکی از روش های موثر برای رسیدن به این مهم است.

او افزود: شورایاری ها، انجمن های محلی، شهرداران نواحی، شهردار منطقه و بیش از ١٣٠٠ همکار در حوزه ی مدیریت شهری منطقه یک، صرفا به خاطر خدمات رسانی به شهروندان مشغول فعالیت هستند در همین  راستا اگر ماحصل همه ی این تلاش‌ها و اقدامات به مطلوبیت و رضایت شهروندان ختم نشود، قطعا باید ایراد کار را در خودمان جستجو کنیم.

موسوی وظیفه شهرداری در خصوص ارتباط با شهروندان را ایجاد همدلی و وفاق با شورایاران دانست و افزود: در محله ازگل با مشارکت بزرگان صاحب نام که از موقعیت های سیاسی و اجتماعی خوبی برخوردار هستند می‌توان، خیلی از امکانات را وارد محله کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک نیز با اشاره به مشکلات پیش آمده خاطر نشان کرد: این روزها درگیر شرایط سختی هستیم که با توجه به بیماری کرونا، پایین آمدن درآمدها و ... امیدواریم بتوانیم با همدلی و همفکری تک تک شورایاران و مدیریت شهری منطقه یک بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

در پایان این نشست، شورایاران محله ازگل از شهردار منطقه یک خواستار مشخص شدن وضعیت شورایاری ها شدند و برگزاری این جلسات را گام مثبتی در خصوص بهبود شرایط شورایاری‌ها دانستند.

۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳
کد خبر: 6503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =