ساخت ایستگاه برج میلاد متناسب با استانداردهاست

شهر: عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از وضعیت مناسب ایستگاه برج میلاد تهران برای معلولان خبر داد و گفت: خوشبختانه در حال تلاش هستیم که به وعده هایی که داده ایم عمل کنیم.

زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران که در روزهای اخیر به همراه جمعی از معلولان از ایستگاه تازه ساخت متروی برج میلاد تهران بازدید کرده است، در گفتگو با خبرنگار شهر گفت:خوشبختانه معلولان از شرایط این ایستگاه ابراز رضایت کردند و بنده هم با توجه به دانشی که داشتم و مطالعاتی که انجام دادم این ایستگاه را مطابق با استانداردها دیدم.

او ادامه داد: معلولان هم از قشر نابینایان  و هم معلولان حرکتی بودند و هر دو گروه از امکانات موجود در ایستگاه ابراز رضایت کردند.

ایستگاه برج میلاد، نوزدهمین ایستگاه در خط ۷ است. از تجهیزات این ایستگاه علاوه بر ۲۲ رشته پله برقی و ۶ دستگاه آسانسور که در زیر ساخت مجموعه تعبیه شده است، تهویه هوای دو نیم تونل‌، هواسازی ایستگاهی و هواسازی تونلی، تهویه مطبوع ایستگاهی، سیستم تأمین توان و روشنایی، امکانات مخابراتی، سیستم نظارت تصویری و تجهیزات اعلام و اطفاء حریق را می‌توان نام برد  که قطعا بسیاری از نیازهای معلولان در آن تأمین می شود.

این ایستگاه روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه با حضور شهردار تهران افتتاح شد.

زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر به همراه جمعی از نمایندگان جامعه کم‌توانان جسمی و حرکتی به‌منظور بررسی وضعیت مناسب‌سازی‌ دوشنبه ۳ آذر ماه از این ایستگاه بازدید کردند.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 6513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =