تعامل شهرداری و بسیج برای سرعتبخشی به توسعه فرهنگ شهری

شهردار منطقه ۱۶، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با فرمانده سازمان بسیج شهرداری تهران و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید رجایی دیدار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، مجتبی سالک فرمانده بسیج شهرداری تهران با اشاره به هم افزایی و تعامل این نهاد با مدیریت شهری گفت: ارتباط موثر این دو نهاد می تواند نتایج فرهنگی بالایی را در شهر رقم بزند، در این زمینه لازم است دستگاه های مسئول و مرتبط، با یکدیگر تعامل و همکاری مطلوبی داشته باشند تا فرآیندها تسهیل شود و روند توسعه فرهنگی شهری با سرعت بیشتری پیش برود.

او افزود: تمام تلاش ما این است که همواره در کنار مردم باشیم و برای رضای خداوند سبحان تلاش می کنیم و فعالیت های سازمان بسیج شهرداری تهران در کنار شهرداری در راه خدمت رسانی به مردم و شهروندان بسیار مطلوب است، در هر برهه ای از زمان باید کنار مردم باشیم و از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

 در ادامه پیمان پورنصر شهردار منطقه ضمن تبریک این هفته با اشاره به نقش بسیجیان در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی گفت: بسیج یک نهاد مردمی، وسیع و پاسخگوی نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است و طی این سال ها عملکرد بسیار موفقی داشته است، بسیج نیروی همگام و همکار با شهرداری است و وظیفه ماست به پاس این همراهی به جایگاه بسیج ادای احترام کنیم.

او ادامه داد: فعالیت های اجتماعی و فرهنگی فصل مشترک همکاری شهرداری و بسیج است و مدیریت شهری با همکاری نیروهای مردمی بسیج و ظرفیت های این نهاد می تواند در حل مشکلات مردم گام های موثر و شایسته ای بردارد، مدیریت شهری قطعا از ظرفیت های این نهاد مردمی استفاده می کند و در تعریف پروژه های شهری در حوزه های مختلف عمرانی، ترافیکی و ... بهره می برد.

شهردار منطقه ۱۶ خاطر نشان کرد: خوشبختانه با تعامل و ارتباط مناسبی که شهرداری با نیروهای جهادی درمقابله با شیوع ویروس کرونا داشت، اقدامات بسیار گسترده در سطح مجتمع های مسکونی، معابر عمومی و مراکز مختلف محلات نه گانه انجام شد، این تهدید کرونا به یک فرصت تبدیل شد تا ارتباط شهرداری با مردم بیشتر و نزدیکتر شود، با برگزاری ویژه برنامه های مختلف اجتماعی و فرهنگی در فضای مجازی به مناسبت این هفته در صدد هستیم این ارتباطات را تقویت کنیم و زمینه ساز امنیت در منطقه شویم، چرا که برنامه های اجتماعی و فرهنگی زمینه ساز این موضوع می شود.

اکبری فرمانده مقاومت بسیج شهید رجایی نیز از همکاری های مشترک بی سابقه و فراوان در سال جاری بین مدیریت شهری منطقه و بسیج در ماه محرم، هفته دفاع مقدس، ضد عفونی اماکن و معابر عمومی، اجرای طرح غربالگری و سنجش سلامت  و ... بسیار تشکر و قدردانی کرد.

۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 6518

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =