تصمیم گیری درباره لایحه مالیات بر ارزش افزوده به زودی در صحن مجلس

شهر: عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اعلام کرد لایحه مالیات بر ارزش افزوده شهرداری ها احتمالا فردا یا در طول هفته آتی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت و نمایندگان در صحن مجلس درباره آن تصمیم گیری خواهند کرد.

محمدرضا صباغیان بافقی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفتگو با خبرنگار شهر گفت: ایرادات شورای نگهبان در مورد لایحه مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون رفع اشکال شده و اکنون در نوبت دستور کار مجلس است که احتمالا یا فردا (چهارشنبه) و یا هفته آینده در صحن مجلس در مورد آن تصمیم گیری می شود که به نظر نمی رسد که مشکل خاصی هم در مورد تصویب آن وجود داشته باشد.

این نماینده مجلس در مورد لایحه درآمد پایدار شهرداری ها و دهیاری ها نیز گفت:  این لایحه اقدام بزرگ و ماندگاری که در حال حاضر در کمیسیون در حال بررسی است که ایراداتی به آن وارد شده است.

او ادامه داد: طراحان لایحه باید موضوع را برای کمیسیون شوراها بیشتر باز کنند چراکه کمیسیون معتقد است که با توجه به شرایط و مشکلات فعلی مالی مردم، دریافت این درآمد از آنها تبعات خوبی ندارد اما از سوی دیگر موضوع درآمد شهرداری ها است که باید بتوانند کسب درآمد کنند.

صباغیان بافقی گفت: به هر حال این موضوع در کمیسیون در حال بررسی است و باید دید به چه نتیجه ای می رسد.

خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 6523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =