لزوم مدیریت بیش از پیش آب های زیرزمینی با رویکرد حفظ منابع آبی در منطقه ۳

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با حضور در منطقه ۳ به تفاهم نامه مدیریت آب با وزارت نیرو اشاره و بر لزوم مدیریت بیش از پیش آب های زیرزمینی با رویکرد حفظ منابع آبی تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، دکتر مجتبی یزدانی با حضور در معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه سه با معاون و روسای اداره های این حوزه، درباره ارائه خدمات بهینه به شهروندان در این منطقه در تحقق شعار "تهران، شهری برای همه" تاکید نمود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران به فرصت باقی مانده تا پایان سال جاری اشاره و بر لزوم پیگیری اموردر دست اقدام تاکید کرد.

توجه به سرویس دهی مناسب سرویس های بهداشتی در بوستان ها، تلاش درجهت افزایش سرانه فضای سبز به ویژه در محلات کم برخوردار، نگاهی متفاوت و موثر به مقوله تفکیک زباله از مبداء، لزوم تفکیک پسماند در ارگان ها و سازمان ها، رویکرد دقیق و برنامه محور در تدوین بودجه سال ۱۴۰۰، توجه به مقوله رنگ و نور در شهر از دیگر موارد مورد تاکید معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این دیدار صمیمانه بود.

در این دیدار که با رعایت پروتکل های بهداشتی برقرار شد، از تلاش های شهرداری منطقه سه در رسیدگی به پیام های ۱۳۷ به ویژه در بارندگی های اخیر و نیز آمادگی منطقه در بارش نزولات آسمانی تقدیر و تشکر کرد.

۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
کد خبر: 6524

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =