شرکت شهرداران ۳ منطقه تهران در بورسیه سازمان ملل و UCLG

شهر: شهرداران مناطق ۹، ۱۱ و ۱۳ تهران در بورسیه تحصیلی سازمان ملل و UCLG شرکت پذیرفته شدند.

به گزارش شهر، معاونت امور بین‌الملل شهرداری تهران با هماهنگی و پیگیری‌های خود و در تعامل با سازمان‌های بین‌المللی، شرایط شرکت شهرداران مناطق مختلف تهران را در ثبت نام بورسیه دوره آموزشی مشترک کمیسیون اجتماعی-اقتصادی آسیا و اقیانوسیه سازمان ملل متحد  و سازمان UCLG که با همکاری آکادمی شهرداران آسیا و اقیانوسیه به منظور ارائه و پیاده سازی راهکارهای توسعه پایدار در جوامع شهری، برای سال ۲۰۲۰ برگزار می شود؛ فراهم کرد. از آن میان مصطفی موسوی لاری، شهردار منطقه ۹، نصرالله آبادیان، شهردار منطقه ۱۱ و مرتضی رحمان‌زاده شهردار منطقه ۱۳ در این دوره شرایط و امتیازات لازم را کسب کرده و برای شرکت در این دوره پذیرفته شدند. 
  تعداد قابل توجهی از مدیران شهری و دست‌اندرکاران حوزه مدیریت شهری از سراسر جهان متقاضی شرکت در این دوره بوده‌اند که با پیگیری‌ها و تلاش‌های معاونت امور بین‌الملل مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، ۳ تن از شهرداران مناطق پایتخت کشورمان برای حضور در آن پذیرفته شدند.
تمام دوره‌های این بورسیه تحصیلی به‌خاطر پاندمی کووید۱۹، امسال به‌صورت آنلاین و طی یک سال برگزار می‌شوند و شرکت‌کنندگان آن در بخش‌های یک‌هفته‌ای و به‌شکل فشرده آموزش می‌بینند تا به شناخت کامل در زمینه توسعه پایدار شهری دست پیدا کنند.

۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 6530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =