اهدای بسته های حمایتی به کارکنان مبتلا به کرونا

به منظور همدلی و حمایت از مبتلایان به بیماری کرونا، شهرداری منطقه ۲۰ بسته های حمایتی به کارکنان مبتلا به این بیماری اهدا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ محسن حسینی سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی منطقه گفت: در راستای ارزش گذاری به سرمایه های انسانی و دلجویی و همدردی با همکاران مبتلا به بیماری کرونا، با دستور شهردار منطقه بسته های حمایتی ملزومات بهداشتی و خوراکی تهیه و به آنان اهدا شد.
حسینی افزود: همکاران حوزه منابع انسانی ضمن مراجعه به منازل این افراد، بسته های حمایتی را به آنان اهدا کردند.
او با اشاره به قدردانی شهردار منطقه از تلاش همکاران در عرصه خدمات رسانی به شهروندان به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: پیام دلجویی شهردار به همراه بسته های حمایتی برای همکاران بیمار ارسال شد.
او افزود: متن پیام شهردار منطقه به شرح ذیل است:
«خبر ابتلای شما به بیماری کرونا موجب تألم خاطر اینجانب و همکاران محترم در شهرداری منطقه ۲۰ گردید، ولی براین باوریم که با استعانت از ذات یگانه و بی همتای عالم هستی و با رعایت دستورات پزشکی، بر این ویروس منحوس فائق می شوید.
از پرودگار متعال دفع بلای ناشی از این پدیده نامیمون از تمام بشریت و بهبودی و سلامتی شما همکار گرامی و خانواده محترمتان را خواستارم و برایتان توفیق استمرار خدمت به شهروندان شریف را آرزومندم.
سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی منطقه با بیان اینکه صیانت از سلامت نیروی انسانی به عنوان مهمترین و ارزشمندترین سرمایه این مجموعه برای خدمت رسانی بهینه به شهروندان همواره مورد توجه مدیران شهری است، بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله با شیوع این بیماری در سطح منطقه و برای حفظ سلامت کارکنان انجام شده است.»

۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 6538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =