برگزاری کارگاه های آنلاین آموزش های شهروندی در منطقه ۱۵

۲۴ کارگاه آنلاین آموزش های شهروندی برای شهروندان برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه آموزش های شهروندی راهی برای کاهش آسیب های شهری و اجتماعی و پیشرفت جامعه است، افزود: علی رغم وجود بحران کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس و کارگاه های حضوری این آموزش ها تعطیل نشده است و در فضای مجازی برای شهروندان برپا می شود.

به گفته او، این کارگاه در ۶ محور شامل ترافیک و آلودگی هوا، حقوق و تکالیف شهروندی، محیط زیست و پسماند، ایمنی و مدیریت بحران، زیست مسئولانه شهری و پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به صورت آنلاین در کانال های آموزشی مدارس قابل دسترسی است.

مختاری با اشاره به اینکه این دوره های آموزشی در کانال شاد، بله، آموزشی و واتس آپ مدارس پخش می شود، افزود: مطالب آموزش در قالب فیلم،  متن، پوستر و کلاس آموزشی ارائه می شود.

او به برگزاری کارگاه آنلاین فن بیان، سخنوری و تقویت اعتماد به نفس با مشارکت انجمن علوم اجتماعی پژوهش سرای دانش آموزی ابن سینا در پیام رسان شاد اشاره کرد و گفت: این کارگاه پنج شنبه ۶ آذر توسط  دکتر هومن نامور متخصص، استاد دانشگاه و پژوهشگر در حوزه رفتار و هیجان  برپا می شود و علاقه مندان برای شرکت در این کارگاه از قسمت ثبت نام در کلاس ها و کارگاه ها در سایت پژوهش سرای ابن سینا به آدرس   http://pse.tehsch۱۵.ir/portal/home.php اقدام کنند.

مختاری اضافه کرد: این کارگاه آموزشی ویژه دانش آموزان متوسطه ۱ و۲ می باشد و دانش آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی نیز می توانند در این برنامه جذاب شرکت کنند.

برپایه این گزارش؛ علاقه مندان به منظور اطلاع و  بهره مندی  از دوره آموزش های شهروندی می توانند به لینک کانال معاونت اجتماعی منطقه ۱۵ به آدرس  http://t.me/Ejf۱۵  مراجعه کنند.

۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 6541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =