اجرای برخط نمایش موزیکال نقال شهر ما در منطقه ۱۵ برای نخستین بار در تهران

شهردار ناحیه یک منطقه ۱۵ از اجرای برنامه نمایشی شاد و موزیکال نقال شهر ما با موضوع طرح کاپ (کاهش پسماند) به صورت برخط(آنلاین) برای کودکان و دانش آموزان منطقه ۱۵ خبر داد.


به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی استرابی با اعلام این خبر گفت: این برنامه با هدف فرهنگسازی تفکیک پسماند، کاهش حجم پسماند و در نهایت توسعه پایدار و حفظ منابع برای کودکان و نوجوانان  به اجرا درمی آید.
به گفته او، نمایش موزیکال نقال شهر ما به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان به صورت زنده ساعت ۱۵ امروز با مشارکت تلویزیون اینترنتی لحظه نگار برای نخستین بار در فضای مجازی میزبان شهروندان است.
استرابی گفت:  همچنین با همکاری آموزش و پرورش این نمایش موزیکال به صورت  زنده از سامانه شاد برای دانش آموزان منطقه ۱۵ نیز پخش می شود.
شهردار ناحیه یک منطقه ۱۵ گفت: با تلاش شهرداری تهران طی سالهای گذشته تفکیک پسماند خشک  از مبداء به یک فرهنگ تبدیل شد و اکثر شهروندان با مشارکت در این طرح مدیریت شهری را در ساماندهی زباله های شهر یاری کردند.
این گزارش حاکی است؛ برنامه نمایشی شاد و موزیکال نقال شهر ما از ۴ طریق شامل لینک  https://lzn.gr/municipality۱۵، صفحه اینستاگرام اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار به آدرس https://instagram.com/environmental_education_tehran?igshid=۱۶ykgnadg۴a۲d، صفحه اینستاگرام سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران  به آدرس https://instagram.com/w.m.education?igshid=۹u۱tz۹n۴۶۱۵q و صفحه اینستاگرام اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران، به آدرس https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ۲h۰OjE۳ODU۰NTA۲OTIwMDU۲Mzky?igshid=۱qf۷s۹ujsf۶sz  ساعت ۱۵ امروز به صورت زنده پخش می شود.

۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
کد خبر: 6595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =