اجرای ۴۴ کیلومتر پیاده روسازی در منطقه۲ پایتخت

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه۲ با اشاره به اجرای نهضت پیاده روسازی گفت: با اجرای این طرح ۴۴کیلومتر از معابر منطقه بهسازی می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، محمد رضا کرمی، معاون فی و عمران منطقه با اشاره به اینکه  ۴۸ معبر در نهضت پیاده رو سازی  بهسازی می شود ،افزود:  درراستای سیاست های مدیریت شهری برای ایجاد تهران شهری برای همه ، طرح مناسب سازی معابر شهری با هدف دستیابی به فضاهای دسترس پذیر برای همه شهروندان بخصوص افراد توان یاب ،سالمندان و کودکان  در دستور کار قرار گرفت.
او افزود: در راستای مناسب سازی معابر برای افراد توان یاب، اتصال سواره رو به پیاده رو ،اجرای نوار بساوایی  و همچنین  ایجاد خط نابینایان با استفاده از سنگفرش با خط ویژه نابینایان انجام شد.
 معاون فنی و عمران منطقه۲ افزود:  همزمان با اجرای نهضت پیاده روسازی، مسیر دوچرخه در ۴۸ معبر شناسایی شده احداث می شود.
کرمی  گفت: در حال حاضر طرح پیاده روسازی و دو چرخه سواری در بلوار دادمان حد فاصل فرحزادی تا پاکنژاد،پاکنژاد تا خوردین، خیابان ایران زمین ، بزرگراه جلال آل احمد حد فاصل اشرفی اصفهانی تا  بزرگراه یادگار امام(ره) بزرگراه چمران حدفاصل میدان توحید تا باقرخان.، خیابان شهرآرا، بلوار مرزداران، بلوار خوردین حد فاصل دادمان تا میدان صنعت،بلوار تیموری و.... اجرا شده است.
 به گفته معاون فنی و عمران منطقه۲ طرح پیاده روسازی  مابقی معابر شناسایی شده نیز مطابق با برنامه زمانبندی  اجرا می شود.
او  در ادامه با بیان اینکه  گستره برنامه های مناسب سازی فضاهای شهری  این منطقه ساختمانهای اداری،فرهنگی و بوستانها را نیزشامل میشود افزود:در سالجاری مناسب سازی  ۴ ساختمان شامل دو ساختمان اداری و دو ساختمان سرای محله و همچنین دو بوستان در دست اقدام است.

۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 6598

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =