مسابقه مقابله با کرونا در اینستاگرام شهر آماده

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری مسابقه اینستاگرامی شهر آماده با هدف ارایه اطلاعات موثق به شهروندان در خصوص ویروس کرونا خبر داد و گفت: به برندگان این مسابقات که ۳ مرتبه در هر هفته برگزار می شود، کیف کمک های اولیه هدیه داده می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران حیدر کلهری با اشاره به برگزاری مسابقه اینستاگرامی شهر آماده عنوان کرد: هر هفته۳ مسابقه در صفحه اینستاگرام شهر آماده به آدرس shahr.amadeh@ با هدف ارائه آموزش های صحیح در خصوص ویروس کرونا برگزار می شود.

او افزود: به برندگان این مسابقات یک کیف خودرویی کمک های اولیه هدیه داده می شود .

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان مدیریت بحران شهر تهران  در ادامه همچنین به برگزاری یک مسابقه در انتهای هر ماه با حضور شرکت کنندگان فعال اشاره کرد و گفت: به شخص برنده در این مسابقه نیز یک کیف حرفه ای کمک های اولیه ارائه می شود.

 کلهر با تاکید بر لزوم ارائه اطلاعات موثق و صحیح به عموم مردم در خصوص ویروس کرونا جهت مقابله با این بیماری خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت بحران شهر تهران به عنوان یک سازمان ستادی خود را موظف می داند  ضمن  ارائه آموزش‌های تخصصی و صحیح به شهروندان تهرانی برای مواجه با انواع بحران ها، افراد علاقه مند به فعالیت در گروه داوطلب واکنش اضطراری محلات موسوم به دوام را با پایش های مستمر، پویا ترکند. بدون شک برگزاری چنین مسابقاتی یکی از روش های صحیح جذب علاقه مندان به اقدامات داوطلبانه حین بحران است.

گفتنی است تاکنون ۶ مسابقه توسط معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان مدیریت بحران شهر تهران برگزار شده و تا پایان سال جاری ادامه دارد.

۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 6614

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =