پویش "با برف زندگی کنیم" در شمال تهران اجرایی شد

پویش " با برف زندگی کنیم " در شمال تهران با آمادگی کامل شهرداری منطقه یک برای بارش های برف در پاییز و زمستان،  اجرایی شد. 

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق  گفت: با استقرار کامل و آمادگی ۱۱ سایت مرکزی و نواحی ۱۰ گانه، استقرار بیش از۵۰۰ مخزن ویژه مشارکت شهروندان در برفروبی،  جایگذاری بیش از ۲۰۰ هزار کیسه شن مخصوص در مخازن زرد رنگ و دپو فله ای در یک هزار نقطه، آماده و در انتظار بارش رحمت الهی به ویژه برف پاییزی و زمستانی هستیم.
جعفریان تاکید کرد:  برف و باران نعمت و رحمت الهی بوده و منشاء حیات و زندگی بر روی زمین است و آمادگی ایجاد شده برای تسهیل امور  و بهره مندی هرچه بیشتر از نزولات آسمانی است .
معاونت خدمات شهری منطقه یک افزود: در پویش " با برف زندگی کنیم " تلاش خواهیم کرد ضمن آمادگی هرچه بیشتر برای ارائه خدمات به شهروندان در زمان بارش ها، برف را به عنوان بخشی از جریان زندگی در شمال تهران معرفی کنیم.
مانی جعفریان در ادامه با معرفی برنامه های اجرایی از جمله آدم برفی ها به شهر برمی گردند، برگزاری جشنواره ساخت آدم برفی ها و جشنواره عکاسی آدم برفی ها در شمال تهران و ... خاطرنشان کرد: باید از زیبایی های برف به عنوان بخشی از زندگی لذت ببریم.وی افزود: ستاد برف روبی در نواحی فعالیت کاری خود را آغاز و تا 15 اسفند ماه ادامه می دهد و در این مدت  نیروی انسانی مورد نیاز جهت انجام کلیه امور برف روبی تحت دستور نواحی و نظارت معاونت امور شهری انجام وظیفه خواهند نمود و امیدواریم با مدیریت یکپارچه شهر و تشویق و ترغیب شهروندان به حضور در کنار نیروهای عملیاتی شهرداری و مشارکت آنها در برف روبی، استفاده صحیح از مخازن شن و ماسه دپو شده در معابر، درخت تکانی و پاکسازی معبر مقابل محل سکونت و کارشان از برف، بتوانیم همگی از این بارش ها لذت ببریم و برف را به عنوان بخشی از جریان زندگی و لازمه شادی و نشاط اجتماعی ببینیم.

۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
کد خبر: 6615

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =