راه اندازی خط ویژه پاسخگویی به سوالات درآمدی در منطقه ۱۵

معاون مالی و اقتصاد شهری منطقه ۱۵ گفت:۳ خط ویژه تلفن در اداره درآمد برای رسیدگی به درخواست شهروندان به منظور تشویق آنها به استفاده از خدمات غیرحضوری اختصاص یافت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، امیدعلی رحیم زاده  با اعلام این خبر گفت: اختصاص این خطوط به منظور سلامت شهروندان در دوران کرونا، کاهش تردد های غیر ضروری و حجم مراجعات حضوری به اداره درآمد و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به اجرا در می آید.

او با اشاره به اینکه کارشناسان این اداره تا پایان ساعات اداری پاسخگوی تلفن هستند، افزود:  شهروندان می توانند درخواست ها و سوالات خود را درباره نحوه محاسبه و پرداخت عوارض های پسماند نوسازی، کسب و پیشه تلفنی پیگیری کنند و کارشناسان به آن پاسخ دهند.

برپایه این گزارش؛ شهروندان می توانند سوالات و درخواست های خود با موضوع عوارض نوسازی را از طریق شماره ۹۶۰۲۳۱۷۰، سوالات در ارتباط با درآمد عمومی و امور مربوط به  شهرسازی را از طریق شماره ۹۶۰۲۳۱۶۲ و سوالات مربوط به عوارض کسب و پیشه، راهنمایی در تمام زمینه های امور درآمدی، کنترل میزان بدهی و راهنمای پرداخت با معاون اداره با شماره ۹۶۰۲۳۱۷۵ مطرح کنند.

۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 6626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =