کسب رتبه برتر HSE منطقه یک، در شهرداری تهران

شهرداری منطقه یک در جریان ارزیابی عملکرد و شاخص های بهداشت، ایمنی و محیط زیست HSE، موفق به کسب رتبه برتر در بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری نشان تعالی HSE مناطق ٢٢ گانه،  سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری تهران که در معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با حضور عضو شواری شهر،  شهردار تهران، مدیران شرکت شهر سالم، سامانه HSE شهرداری تهران و مدیران دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران برگزار شد  با اهدای تقدیر نامه از مناطق  تقدیر و تشکر شد.
او گفت: در ارزیابی انجام شده منطقه یک به عنوان منطقه ای پیشرو در بهره گیری از ابزارهای نوین مدیریتی شناخته شده و به منظور راهبری هر چه بهتر امور سازمانی در مقوله بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE)، این ابزارها را به خدمت گرفته و موفق به ارتقای سطح این شاخص ها در حوزه های کارکنان و پیمانکاران منطقه شده است.
شهردار منطقه یک افزود: در راستای تعهد به الزامات و استانداردهای مرتبط با این حوزه، مرکز HSE این منطقه طی سالیان اخیر، اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه جامعی را به منظور بهبود مستمر فعالیت ها به مرحله ی اجرا گذاشته است.
او خاطر نشان ساخت: این ممیزی توسط شرکت QMS در سال گذشته صورت پذیرفت که در جریان ممیزی و ارزیابی کلیه حوزه ها، منطقه یک ضمن کسب امتیازهای برتر در اکثر شاخص ها رتبه نخست را بین سایر مناطق کسب نموده است.
موسوی موفقیت اخیر را مرهون تلاش های معاونین، مدیران و کارشناسان حوزه مذکور در منطقه دانست و از کارکنان متخصص در این حوزه تقدیر و تشکر نمود..

۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
کد خبر: 6632

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =