مسایل شهری هنرمندانه و منتقدانه بیان شد

شهر:هنرمندان با نگاه متفاوتی که دارند مسائل شهری را در نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» بیان کردند و این هنرمندی باعث حساسیت موضوعات شهری می شود.

به گزارش شهر، پیروز حناچی، شهردار تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه « تهران از منظر هنرمندان» درباره این نمایشگاه گفت‌: هنر یکی از بهترین ابزارهایی است که میتوان در خصوص مسائل مختلف از آن بهره برد و همکاران من مسائل شهری را با هنرمندان مطرح کردند و آنها با نگاه متفاوت خودشان مسائل شهری را مورد بررسی قرار دادند.

او در ادامه افزود: برخی ارائه ها که در این نمایشگاه وجود داشت گزنده بود، به هر حال هنرمندان نسبت به خیلی از موضوعات و مسائل شهر مانند سایر مردم حساس هستند مسائلی مانند کودکان کار، زباله گرد و امنیت زنان که در این نمایشگاه مطرح شده بود. هنر می تواند جریان اجتماعی ایجاد کند و حس مشترک به وجود بیاورد امیدوارم همکاران من این آثار را در جلد های مختلف منتشر کنند.

 شهردار شهردار تهران درباره انتخاب او به عنوان نایب رئیس سازمان مترو پلیس گفت: این سازمان به هر صورت یکی از سازمان‌های جهانی در موضوع کلانشهرهاست و از آنجا که بیشتر مشکلات کلانشهرها شبیه هم است، امیدوارم بتوانیم کارهای مثبتی در این راه انجام دهیم.همفکری و مشارکت اجتماعی در این زمینه در سازمان هایی مانند متروپلیس منجر به ارتقای زندگی شهری در کلانشهرها می شوند .

شهردار تهران درباره مناسب سازی معابر شهری برای معلولان با توجه به این که  سیزدهم آذر روز معلولان است نیز گفت: در دوره مدیریت جدید شهری به این مسئله توجه بسیاری شد که تا جای ممکن معابر شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی برای استفاده معلولان و آنهایی که به هر دلیلی امکان حرکت به صورت عادی را ندارند، مناسب‌سازی شود هر چند در این زمینه هنوز کار بسیاری باید انجام شود.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳
کد خبر: 6690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =