اتمام عملیات احداث زیرگذر بزرگراه شهید نجفی رستگار در منطقه ۱۵

معاون فنی و عمران منطقه ۱۵ گفت: عملیات احداث زیرگذر پیاده رو تقاطع خیابان پیامبر اعظم با بزرگراه شهید نجفی رستگار به طول ۸۸ متر به اتمام رسید.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا حلاجیان با اعلام این خبر گفت:  این عملیات به درخواست ساکنان قسمت جنوبیمحله مشیریه و با نظر شورایاری محله با هدف تسهیل در تردد ساکنان قسمت جنوبی محله مشیریه در آستانه اتمام و همزمان با افتتاحپروژه بزرگراهی شهید نجفی رستگار در دستور کار قرار گرفت  و عملیات اجرایی آن انجام شد.

به گفته او، روز گذشته با اجرای عملیات آسفالت معابرشرقی و غربی زیرگذر اعظم واقع در ضلع شمال و جنوب بزرگراه شهید نجفیرستکار به حجم ۱۴۰ تن پخش آسفالت عملیات عمرانی این پروژه به اتمام رسید.

او  ادامه داد: اجرای عملیات زیباسازی شامل تامین روشنایی با نصب ۱۰۰ شعله پروژکتور LED و انجام رنگ آمیزی الوان در حال اجرااست و تا ۲ روز آینده به اتمام می رسد.

حلاجیان اضافه کرد: این زیر گذر خارج از نقشه اولیه پروژه به عنوان زیر پروژه الحاقی به عرض حدود ۴ متر و طول ۸۸ متر در دستورکار قرار گرفت تا شهروندان همزمان با بهره برداری از پروژه بتوانند از آن استفاده کنند.

۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
کد خبر: 6709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =