ترخیص ۵۰ هزار موتورسیکلت رسوبی تا امروز

رئیس پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها توضیحاتی داد.

به گزارش شهر، سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا، درباره طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی بیان کرد: بین ۶ ماه تا ۱۰ سال از توقیف موتورسیکلت‌های رسوبی در پارکینگ‌ها می‌گذرد که این مسأله به دلایل مختلفی از جمله تخلفات راکبین موتورسیکلت‌ها و یا به دلیل موضوعاتی در حوزه انتظامی و آگاهی اتفاق افتاده است.

او ادامه داد: ۵۶ درصد از این موتورسیکلت‌ها مربوط به بخش انتظامی هستند، یعنی یا مسروقه، رها شده، بلاصاحب یا درگیر پرونده بوده و به عنوان ابزار ارتکاب جرم از آن‌ها استفاده شده است که در پارکینگ‌ها متوقف شده‌اند و مابقی آن‌ها نیز مربوط به تخلفات راهور هستند.

سردار هادیانفر افزود: ۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی که مشمول ترخیص می‌شدند در مدت اجرای این طرح از پارکینگ‌های کل کشور ترخیص شدند، زمان پایان این طرح ۱۷ دی ماه است، اما به دلیل تعطیلات دو هفته‌ای که داشتیم با دستور فرمانده ناجا ممکن است این زمان بیشتر شود.

به گزارش شهر و به نقل از باشگاه خبرنگاران، او ادامه داد: دفاتر پلیس+۱۰ و راهنمایی و رانندگی‌ و پارکینگ‌ها در سراسر کشور فعال هستند و هیچ منعی برای ترخیص موتورسیکلت‌ها وجود ندارد. فرمانده ناجا هم برای ۵۶ درصدی که به بخش انتظامی مربوط هستند، دستور تسریع در رسیدگی به پرونده را داده است.

۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر: 6739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =