دسترسی آسان مدیران شهری به قوانین و مقررات

 نخستین شماره از دوره جدید بولتن قوانین و مقررات به همت اداره کل تدوین قوانین و امور شورا، تدوین و بر روی پرتال این اداره کل قرار گرفت. 

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران، شهاب‌الدین صابونچی، مدیرکل تدوین قوانین و امور شورا در این باره گفت: این اداره کل با هدف اطلاع و دسترسی آسان اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران ارشد شهرداری و کلیه کارکنان علاقمند به آخرین قوانین و مقررات، نسبت به استخراج و دسته‌بندی مصوبات مجلس شورای اسلامی، هیئت وزیران و همچنین آراء هیئت عمومی دیوان عدالت اداری مرتبط با حوزه مدیریت شهری اقدام کرده است. 
او با اشاره به لزوم اطلاع سریع و آسان مدیران شهری از آخرین قوانین و مقررات گفت:‌ تردیدی نیست که یکی از ابزارهای مؤثر مدیران، آگاهی و اشراف بر قوانین و مقررات و آیین‌نامه‌های مربوطه است و مدیران شهری با اطلاع از قوانین و مقررات، ضمن بهره‌مندی از آنها در تدوین طرح‌ها و لوایح و همچنین آیین‌نامه و دستورالعمل‌ها می‌توانند مناسبات خود را با شهروندان و مدیریت شهری تنظیم و از اقدامات ناهماهنگ و غیرقانونی اجتناب کنند. 
او افزود: بنا داریم در فاز نخست از این پس به صورت منظم و در فواصل سه ماهه، این مستند ارزشمند و کاربردی را برای بهره‌مندی علاقمندان تدوین و منتشر نماییم و در فاز بعدی محتوای این بولتن در قالب یک سامانه در اختیار مخاطبان قرار گیرد.
 هم‌اکنون شماره جدید این بولتن بر روی پرتال اداره کل تدوین قوانین و امور شورا به آدرس https://rules.tehran.ir  قابل دسترسی است

۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
کد خبر: 6814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =