«تهران عاشق» با صدای محمد معتمدی

شهر: آلبوم «تهرانِ عاشق» با صدای محمد معتمدی به مناسبت شب یلدا به صورت رایگان منتشر می شود.

به گزارش شهر، «محمد معتمدی» خواننده‌ شناخته‌شده‌ موسیقی ایران- آلبوم «تهران عاشق» را در ۹ قطعه که یک قطعه آن درباره تهران و قطعه دیگری درباره ایران است اجرا کرده است. عمده قطعات این آلبوم مضامین عاشقانه و عرفانی دارد و آهنگسازی و تنظیمِ آنها را «محمدرضا چراغعلی» بر عهده داشته و ترانه‌های آن را «سجاد عزیزی آرام»‌ سروده است.
ترتیب و چیدمان قطعات در آلبوم گل سنگ، پریشانی، بی‌خاطره، ایران، سراب، با من بمان، می‌نویسم عشق، تهرانِ عاشق، پناه آخر، تهرانِ عاشق (بی‌کلام) است. 
 این آلبوم به صورتِ رایگان از دقایق نخست روز یکشنه ۲۳ آذرماه ۹۹ از سایت «موسیقی ما» و «شبکه شهر» برای عموم مردم ایران  قابل دسترس و دانلود خواهد بود. 

شهرداری تهران در روزهای کرونایی که حال و هوای جامعه و شهروندان عزیز خوش آیند نیست، با هدف نشاط بخشی به جامعه و حمایت از هنر، از این آلبوم حمایت کرده و سعی دارد با چنین اقداماتی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و ایجاد حس تعلق خاطر شهروندان به شهر و کشورشان گام بردارد. شهر تهران دارای ویژگی های ارزشمند فرهنگی و اجتماعی است که هنرمندان در بیان این ویژگی ها دست تواناتر و صدای رساتری دارند. 
بویژه در این روزها که دسترسی شهروندان به فضای تولیدات هنری محدود تر شده است، حمایت از هنر هم کمک به هنرمندان در این شرایط دشوار اقتصادی است و هم کمک به شهروندان هنر دوست تا از خوراک و تغذیه فرهنگی باز نمانند و به طرق دیگر بخصوص که اکنون امکان کنسرت حضوری نیست، از نوای خوش موسیقی بهره‌مند شوند.

خبرنگار: فریبا رحمانی

۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 6818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =