دغدغه باید رفع مشکلات مردم باشد

نشست هم اندیشی شهردار منطقه۸ با اعضای شورایاری محله‌ مداین برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، مهناز استقامتی شهردار منطقه با اشاره به اهمیت همکاری شورایاران در تسریع اجرای پروژه‌های فرهنگی و عمرانی شهرداری‌، گفت: با توجه به اینکه شورایاران در دل محلات حضور دارند، پس از رصد معضلات، درخواست‌ها و اولویت‌هایشان در محله‌ها را به ما اعلام می کنند تا ما بتوانیم بر اساس نیازهای هر محله، اقدامات مختلف در زمینه های عمرانی، شهرسازی، اجتماعی و فرهنگی را به در کوتاهترین زمان ممکن به سرانجام برسانیم.

‎شهردار منطقه ۸ با اشاره به اینکه خدمت به مردم، پاسخی به اعتماد آنها است، گفت: خدمت به مردم افتخار ما است و تا جایی که بتوانیم باید برای مردم، مفید و مثمر ثمر باشیم .

‎استقامتی با تاکید بر اینکه دغدغه ما باید مردم باشند، افزود: با هدف خدمت هر چه بیشتر به شهروندان هر محله تا پایان سال در محله مداین ، پیاده‌روسازی و بهسازی محیطی و احداث مسیر دوچرخه انجام خواهد شد. احداث مسیر دوچرخه‌سواری از خیابان دردشت تا میدان نبوت آغاز شده و از مسیر خیابان آیت تا محور خیابان دماوند به طول ۹ کیلومتر ادامه می یابد.

‎شهردار منطقه۸ در خصوص پروژه مخزن ۱۱۰۰ مترمکعبی که در دست احداث است، نیز چنین توضیح داد و گفت: ایجاد فضای سبز در منطقه۸ موضوع مهمی برای ما است، اما در کنار آن، نگهداشت شهر و نگهداری از فضای سبز نیز از جمله اقداماتی است که شهرداری منطقه به صورت مستمر انجام می دهد. به همین سبب و با هدف نگهداشت هرچه بهتر شهر، با احداث مخزن پلی اتیلنی، تا پایان سال جاری، ۹۳ درصد منطقه به سیستم آبرسانی مکانیزه مجهز می‌شود.

‎حمیدرضا احمدی دبیر شورایاری محله مداین هم گفت: ما نماینده مردم هستیم و دغدغه ما، دغدغه محله و مشکلات مردم است، ‌ خوشبختانه همواره شاهد همراهی شهردار و معاونین شهردار با شورایاران بودیم . همچنین امیدواریم که مدیریت شهری منطقه در ادامه فعالیت ها نیز درخواست های شورایاران را شنیده و در راستای حل مشکلات ، مانند همیشه موثر عمل کند.

‎مصطفی وفائی عضو اصلی شورایاری محله مداین، با اشاره به همراهی شهردار منطقه۸ در حل مشکلات محله، گفت: مقابله با آبگرفتگی در فصل بارندگی و نظافت محله ها، نیازمند زحمت فراوان بوده که به خوبی در محلههای ما انجام شده است و در این خصوص ما قدردان زحمات شهرداری منطقه هستیم. همچنین شاهد اتفاقات خوبی در بحث فضای سبز، نگهداشت شهر،  آسفالت و پیاده راه سازی در محله و منطقه خود بوده ایم و امیدواریم که همچنان شاهد تداوم این خدمات باشیم.

۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
کد خبر: 6878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =