نخستین کمیته نظام پیشنهادات مدیریت بحران تشکیل شد

معاون مالی ، اداری و پشتیبانی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تشکیل نخستین کمیته نظام پیشنهادات مدیریت بحران در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، محمود رفیعی با بیان اینکه نظام پیشنهادات یکی از اصلی‌ترین ابزارها و روش‌های نظام بهبود مستمراست، افزود: این نظام زمینه‌ساز مشارکت فکری کارکنان، متخصصان و یا علاقمندان حوزه مدیریت بحران در راستای پیشبرد اهداف کلان مدیریت بحران در حوزه های پیشگیری و کاهش خطرپذیری، ارتقای آمادگی و آموزش بوده و یکی از پایه‌های اصلی نظام مشارکت و مدیریت مشارکتی بشمار می آید.

دبیر کمیته نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات افزود: کمیته جدید نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با موافقت اداره کل منابع انسانی و اداره کل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران آغاز به کار کرد.

رفیعی در خصوص ارکان تشکیلاتی نظام پیشنهادات گفت: این کمیته شامل دبیرخانه نظام پیشنهادات، رئیس کمیته و ارزیابان فنی و تخصصی نظام پیشنهادات می باشد.

او افزود: ریاست این کمیته بر عهده رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران است و ستاد اجرایی آن از معاونان سازمان تشکیل شده است.

معاون مالی ، اداری و پشتیبانی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ، در گزارش عملکرد کلی نظام پیشنهادات گفت: با بررسی پیشنهادات ثبت شده در سامانه نظام پیشنهادت پرتال شهرداری تهران در حوزه مدیریت بحران از میان 33 مورد پیشنهادات ارائه شده 3 مورد در دبیرخانه نظام پیشنهادات سازمان مدیریت بحران شهر تهران مورد پذیرش قرار گرفت که بعد از تایید اداره کل برنامه ریزی و آموزش شهرداری تهران به مرحله اجرا خواهد رسید.

او افزود: مابقی پیشنهادات یا در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اجرا شده ، یا در حال اجراست که در کمیته مذکور پذیرفته نشد.

رفیعی با اشاره به بررسی پیشنهادات ثبت شده در سامانه نظام پیشنهادات مدیریت بحران گفت : بررسی ها نشان می دهد سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در بهره گیری از طرح ها و برنامه های نوین حوزه مدیریت بحران بسیار پیشرو بوده و از عملکرد فعال و پویایی برخودار است.

دبیر کمیته نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه تمام کارکنان بصورت فردی یا گروهی می توانند با مراجعه به سامانه نظام جامع پیشنهادهای شهرداری تهران در  پرتال اداره کل برنامه ریزی و آموزش پیشنهاد دهنده باشند، تصریح کرد: نظام پیشنهادها فرصت استفاده از ظرفیت همه کارکنان را فراهم کرده و انتظار این است که کارکنانی که سالها در این عرصه تلاشهای ارزنده ای داشته اند با حضور دائم و فعال خود و با ارائه نظرات و پیشنهادهای سازنده و موثر در پیشبرد اهداف سازمانی نقش مهمی ایفا نمایند.

او افزود: همچنین شهروندان، نخبگان و متخصصان در مباحث مدیریت بحران و سوانح می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان به آدرس Tdmmo.tehran.ir در بخش «ارتباط با ما» نقطه نظرات و پیشنهادات خود را  ثبت نمایند.

۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴
کد خبر: 6971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =