فضای نشاط برای شهروندان منطقه ۹ با "نت پاییزی"

همنشینی موسیقی با رنگ جلوه ایی از سرزندگی با حس طراوت و نشاط توام با آرامش به جان آدمی می بخشد که به این منظور برنامه ای با عنوان "نت پاییزی" در آخرین پاییز قرن، با حضور شهروندان و جمعی از مدیران شهری در خیابان اجتماعی منطقه۹ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، شهرداری منطقه در راستای ایجاد شهری بانشاط در خزان رنگارنگ برای ارتقای تاب آوری شهری نسبت به اجرای یک رویداد فرهنگی- هنری با عنوان "نت پاییزی" با هنرمندی گروه موسیقی با اجرای ۲ساعته ایی که در آدینه ایی دلپذیر در غرب پایتخت انجام شد، اقدام کرده است تا گامی در راستای اجرای هنر اجتماعی برای تلطیف روحیه نشاط شهروندان برداشته باشد.

به این منظور اداره فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹، در خیابان تازه تاسیس شده اجتماعی که به منظور انجام تبادلات اجتماعی و اجرای رویدادهای فرهنگی، هنری و ورزشی انجام می شود، نسبت به اجرای برنامه "نت پاییزی" در آخربن پایبز قرن اقدام کرد.

خیابان اجتماعی واقع در انتهای بلوار استاد معین که میزبان اجرای مناسبت های ملی- مذهبی می باشد با دارا بودن فضای باز و شرایط مناسب برای اجراهای فاخر در شرایط کرونایی، سمفونی نشاط پاییز هزار رنگ را با حضور شهردار منطقه۹ و شهروندان پذیرا بود.

پاییز امسال با توجه به شرایط بحرانی ناشی از کووید ۱۹، فرصتی فراهم شد تا رهگذران تجربه پیاده روی بر روی برگ های پاییزی و شنیدن طنین روح نواز خزان، لحظات پاییزی خود را در قابی از خاطرات، ماندگار کنند.

امید است تا با رعایت پروتکل های بهداشتی از طرف شهروندان و عنایت الهی با گذر از کرونا، در پاییز آینده که مصادف با اولین پاییز قرن جدید می باشد، شادمانه در کنار هم برگ ریزان پاییز را جشن بگیریم.

۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
کد خبر: 6977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =