بسیج ارگان ها برای شناسایی ناقلان بی علامت در جنوبشرق تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از اجرای طرح «شهید سلیمانی» به منظور شناسایی ناقلان بی علامت کرونا و افرادی که در روزهای ابتدای بیماری به سر می برند و هنوز علائمی ندارند با هدف مقابله با شیوع آن در میان خانواده و جامعه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری با اعلام این خبر گفت: این طرح با رویکرد محله محوری با هدف پیگیری و مراقبت از افراد مشکوک و مبتلا به کووید ۱۹قبل و بعد از بستری در بیمارستان از اول آذر با همکاری اداره بهداشت، بسیج محلات و شهرداری در محله های بیستگانه منطقه ۱۵  آغاز به کار کرد.

او افزود: به منظور هماهنگی نهاد ها پیش از اجرای عملیاتی طرح جلسات متعددی با حضور نمایندگان بهداشت، بسیج و مدیر اداره سلامت منطقه برگزار و در این راستا مسئولیت و وظایف هر ارگان مشخص شد.

مختاری به تشریح این طرح پرداخت و گفت: غربالگری اولیه خانه به خانه و ارائه گزارش به پایگاه بهداشت و بررسی گزارشات با فرستادن نماینده بهداشت درب منزل و انجام تست pcr از جمله اقدامات انجام شده در این طرح است.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ در پایان اضافه کرد: این طرح از محله مسعودیه واقع در ناحیه ۶ شروع به کار کرد و هم اکنون غربالگری اولیه توسط نیروهای بسیج و داوطلبان مردمی در تمامی محلات منطقه ۱۵در حال اجراست.

۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 6990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =