جوابیه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در واکنش به توهین مجری برنامه دستپخت

شهر: عصر دیروز مجری برنامه تلویزیونی «دستپخت» سوالی از یکی از دختران شرکت کننده پرسید که واکنش های زیادی در پی داشت. به دنبال همین برخورد، روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران جوابیه ای صادر کرده است که در پی می آید:

به گزارش شهر، احتراما به استحضار می رساند؛ برنامه دستپخت این هفته که در روز شنبه مورخ ۹۹/۹/۲۲ ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه یک سیما با حضور خانواده تاکسیرانان پخش شد؛ متاسفانه با سوال پرحاشیه( اینکه بابات راننده تاکسی است پیش دوستات ناراحت نمی شی؟) مجری این برنامه همراه بود که موجب ناراحتی عموم هم‌میهنان و به ویژه خانواده بزرگ تاکسیرانی شهر تهران شده است.

در حالیکه تاکسیرانان خدوم تهران با تحمل شرایط سخت اقتصادی نقش مهمی در حمل و نقل عمومی پایتخت جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارند.

 ناوگان عظیم و گسترده تاکسیرانی با بیش از ۸۰ هزار تاکسی و جابجایی ۶ میلیون نفر در حمل و نقل عمومی تهران، نخستین و اصلی‌ترین گزینه برای سفرهای درون شهری به خصوص در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا به شمار می آیند و طی یک سال گذشته نیز به عنوان پیشگامان مقابله با این بیماری جزء قشر آسیب پذیر بوده و تعداد زیادی از این عزیزان در مسیر خدمت صادقانه به شهروندان مبتلا به ویروس کرونا شده و فوت کردند.

همچنین تاکسی به عنوان رسانه ای فرهنگی و پویا فعالیت می کند و تاکسیران به دلیل ارتباط نزدیک و چهره به چهره با مسافران، نقش موثری در ارتقاء آرامش خاطر و روحیه شهروندان دارد، لذا شایسته نیست این قشر خدوم و زحمت کش از سوی مجری برنامه دستپخت و از آن مهمتر از سوی پربیننده‌ترین شبکه رسانه ملی که باید مروج فرهنگ اسلامی - ایرانی باشد مورد توهین قرار بگیرند.

 از اینرو به عنوان نماینده خانواده بزرگ تاکسیرانان شهر تهران خواستار بررسی سریع این موضوع، دلجویی از خانواده بزرگ تاکسیرانی شهر تهران و عذرخواهی مجری و مسئولان این برنامه هستیم.

۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 7008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =