مانور برف روبی منطقه۸ تهران برگزار شد

مانور برف روبی شهرداری منطقه ۸،با آمادگی نیروهای عملیاتی و تجهیزات و ماشین آلات برف‌روبی در شرق تهران با حضور روسای ادارت و شهرداران نواحی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، ناصر رضاپور معاون خدمات شهری و محیط زیست  شهرداری منطقه گفت: شهرداری منطقه ۸،با جانمایی و آماده سازی سایت های برفروبی در نواحی ۳گانه و استقرار محل اسکان کارگران، آماده بارش های پاییزی و زمستانی شد.

رضاپور با اشاره به اینکه خوشبختانه در بارش های اخیر شاهد مشکلی در محلات سه‌گانه نبوده ایم، افزود:     بی تردید هرگاه به موضوعی به صورت تخصصی نگاه شود، مشکلات به حداقل خواهد رسید.

معاون خدمات شهری منطقه در توضیح بیشتر درباره امکانات فراهم شده گفت : ستاد برف‌روبی منطقه در دو سایت اصلی و فرعی با ۴۰۰ نفر نیروی انسانی در بخش‌های مختلف و استفاده از تجهیزات و ماشین آلات از جمله کامیون، جرثقیل و بالابر، کامیونت نمک پاش، ۳۵۰۰ تن شن و نمک، ۱۵ تن نمک صدفی، ده هزار کیسه شن مخصوص برای شارژ ۱۴۰ مخزن زرد موجود در منطقه، آمادگی کامل جهت فعالیت در مواقع بارش برف وخدمات رسانی به شهروندان منطقه را دارد.

رضاپور تاکید کرد: تمامی امکانات در حوزه مقابله با بارش ها در منطقه۸ فراهم شده است تا با مشکلی مواجهه نشده و بتوانیم رضایت شهروندان را فراهم کنیم.

۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 7020

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =