جلسه شورای سیاستگذاری مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار دلها برگزار شد

شهر: نخستین جلسه شورای سیاستگذاری برگزاری سالگرد سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی در شهرداری تهران با حضور مسئولان و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهر، همزمان با نزدیک شدن به نخستین سالگرد شهادت سردار دلها، سردار حاج قاسم سلیمانی، نخستین جلسه شورای سیاستگذاری برگزاری مراسم سالگرد این شهید بزرگوار نیز در شهرداری تهران با حضور مسئولان و مدیران شهری برگزار شد. 
در این جلسه که به ریاست مصطفی کاظمی اسفه، مشاور عالی و مدیرکل حوزه شهردار تهران برگزار شد، مدیران بخش‌های مربوطه از جمله معاون مناطق، معاون خدمات شهری،  مدیرکل فرهنگی، مدیران سازمان فرهنگی و هنری، سازمان بسیج مستضعفین شهرداری، سازمان زیباسازی  و مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران حضور داشتند. 
در این نشست مقرر شد، با توجه به وجوه عالی شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی و علاقه و دلبستگی مردم به ایشان برای سالگرد شهادت ایشان، در دی ماه تدارکات و برنامه‌هایی از سمت شهرداری تهران انجام شود، همه این برنامه‌ها با توجه به مقررات مبارزه با شیوع کرونا برگزار خواهد شد.  
همچنین در این نشست ضمن بررسی وجوه شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه‌های دفاع مقدس، دیپلماسی، مقاومت، مبارزه با داعش و همراهی و همگامی با عموم مردم و شهروندان در جبهه های ایثار و مقاومت مقرر شد؛ تولید محتوای لازم در کمیته مشترک شورای سیاستگذاری تهیه و در زمان مناسب یعنی در هفته دوم دی ماه اکران‌های لازم از سوی سازمان زیباسازی انجام شود. 
در اجرای همه برنامه‌ها، مقرر از ظرفیت سازمان بسیج مستضعفین و سایر بخش‌ها و نهادهای بیرون از شهرداری تهران استفاده کافی شود.

خبرنگار: فریبا رحمانی

۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 7026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =