چالش همشهری مدیریت تغییر است

به مناسبت بیست و نهمین سال تاسیس روزنامه همشهری، شهردار تهران و معاونان شهرداری از این موسسه بازدید کردند.

پیروز حناچی در نشستی با حضور مسئولان این روزنامه همشهری گفت::  امتیاز روزنامه همشهری در ابتدای کار چاپ رنگی و پرداختن به موضوعات اجتماعی و شهری بود که ویژگی‌ متفاوتی را نشان داد. چیزی که این روزنامه ارائه می‌کرد و حوزه‌های که وارد آن می‌شد، برای شهروندان جذاب بود. اکنون نیز مدیریت تغییر از وظیفه مدیران ارشد آن است.
او تاکید کرد: آینده پژوهی و آینده نگری و پیدا کردن راه‌بردهای متفاوت از وظایف مدیران ارشد است. استفاده از استارتاپ‌ها و از محتوایی می‌تواند تحولات زیادی در آن ایجاد کند که این تغییرات را از شرکت‌های سنگین و کهنه نمی‌شود انتظار داشت. 
شهردار گفت: در این دوران توسعه فناوری‌های ذائقه مردم را تغییر داده است و حتی بچه‌ها از فضای مجازی استفاده می‌کنند. باید به سراغ نسل جوانی رفت که ایده‌های جدیدی دارند. ایده‌هایی که در وهله اول به ذهن خودمان نمی‌رسند و  معمولا خلاق، کم هزینه و پربازده هستند. 
حناچی گفت: اکنون کشور گرفتاری‌های اقتصادی زیادی پیدا کرده است. هزینه‌های شهرداری زیاد شده و همشهری هم با مشکلات گوناگون‌ روبه‌رو است. می‌دانیم که انتشار روزنامه‌های کاغذی در آینده دچار اختلال می‌شود و این چالش بر همه روزنامه‌ها تاثیر می‌گذارد. البته صنعت چاپ نیز از بین نمی‌رود و چاپخانه همشهری سرمایه عظیمی است که ظرفیت مناسبی فراهم خواهد کرد. 
او درباره برنامه‌های شهرداری اظهار کرد: از همشهری انتظار داشتیم و داریم که هشیار و همراه مدیریت شهری باشد. ما قول‌هایی به مردم دادیم و بر آن اصرار داریم. مثلا در این دوره توانستیم ۱۷ پارک درون محدوده را افتتاح کنیم و برای بهره‌برداری از ۱۷ پارک دیگر هم آمادگی داریم. در هیچ دوره دیگری این اتفاق درون مناطق شهر نیفتاده بود. همشهری می‌تواند تقاضای مردمی برای محقق کردن قول‌هایی که به مردم داده بودیم را بیشتر کند. 
به گزارش شهر به نقل از همشهری، شهردار خطاب به مدیران همشهری گفت: رقیب شما آگهی‌های دیجیتال است با تغییر فضای اقتصادی مشکلات شما کم می‌شود اما از بین نمی‌رود در این میان وارد شدن به بازار سرمایه نیازمند رعایت استانداردهایی مثل سبک کردن بدنه نیروها است. 
در این مراسم با حضور شهردار از اپلیکیشن نیازمندی‌های همشهری رونمایی شد.

۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
کد خبر: 7082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =