تاکید عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران بر تسریع عملیات احداث محور شارباغ

"زهرا نژاد بهرام" عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از آخرین وضعیت اجرایی پروژه احداث محور شارباغ، بر لزوم تسریع عملیات اجرایی این پروژه تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت یادمان سازه، در بازدیدی که با حضور "زهرا نژاد بهرام" عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، "حسن صفات" مدیرعامل شرکت یادمان سازه،  "کاوه حاجی علی اکبری" مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، "داود لطفی" شهردار منطقه ۱۷ و  "سیدمحمد فیاض" شهردار منطقه ۱۸ برگزار شد، بخش های مختلف پروژه احداث محور شارباغ مورد بازدید میدانی قرار گرفت و گزارشی از پیشرفت عملیات اجرایی و مشکلات تامین مالی پروژه ارائه شد.
در نشستی که متعاقب این بازدید میدانی و در محل کارگاه پروژه احداث محور شارباغ برگزار شد نژادبهرام نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران ضمن تشکر از عوامل پروژه، تاثیر بهره برداری از محور شارباغ در محرومیت زدایی و کاهش شکاف اجتماعی در مناطق جنوبی شهر تهران را قابل ملاحظه دانست و از آمادگی شورای اسلامی شهر تهران برای ایفای نقش تسهیل گری در  روند تکمیل پروژه خبرداد.
او با بیان آنکه احداث مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری در محور شارباغ، نقش قابل ملاحظه ای در ارتقای سرانه این امکانات در شهر تهران خواهد داشت، از دست اندرکاران پروژه خواست تا علیرغم طراحی های انجام شده به منظور تجهیز زون های چهارگانه به مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، امکان احداث این مسیرها در تمام عرصه آزادسازی شده را به قید فوریت بررسی کنند.
بررسی نحوه تامین مالی پروژه از طریق شهرداری های مناطق ۱۷ و ۱۸ با هدف ارائه پیشنهاداتی قابل طرح در صحن شورای اسلامی شهر تهران، از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود

۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 7092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =