مراسم تکریم و معارفه شهردار منطقه۱۳ برگزار شد

مراسم تودیع و تکریم مرتضی رحمان زاده، شهردار سابق منطقه ۱۳ و معارفه مجتبی شکری، شهردار جدید این منطقه صبح امروز با حضور مصطفی سلیمی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش شهر، مصطفی سلیمی ، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در این مراسم ضمن تشکر از مجموعه شهرداری این منطقه،  با بیان اینکه منطقه۱۳ در موضوعات مختلف و متعدد رتبه های برتر را کسب نموده است، گفت: رضایت آحاد مردم در طی این مدت نشانه موفقیت مرتضی رحمان زاده و تیم همراهشان در اداره امور محوله است.

او در سخنان خود از موضوع آلودگی هوا و ترافیک به عنوان دو معضل بزرگ مردم در تهران یاد کرد و افزود: در حال حاضر کسب درآمدهای پایدار از مشکلات اساسی شهرداری تهران است و این مسائل بایستی به عنوان موضوع اساسی و محوری در دستور کار شهرداران مناطق قرار گیرد.

سلیمی همچنین به کارنامه درخشان مجتبی شکری در اداره کل حریم تهران اشاره کرد و از ایشان خواست تا همچون گذشته در حفظ اراضی طبیعی و جلوگیری از دست اندازی به حریم منطقه تلاش کند.

باید فرصت خدمت به مردم را غنیمت شمرد

مجتبی شکری، شهردار جدید منطقه۱۳ در این مراسم گفت: مفتخرم که در منطقه ای هستم که پیشگامان انقلاب اسلامی هستند و همکاران ارزشی در منطقه حضور دارند که تحولات خوبی را رقم زده اند.

او افزود: فرصت کوتاهی برای خدمت به مردم وجود دارد و باید آن را غنیمت شماریم تا خدمتی ماندگار داشته باشیم.

شهردار جدید منطقه۱۳در عین حال از معاونین حاضر در جلسه خواست تا برنامه های خود را با اولویت برنامه های سه ماهه پایان سال اعلام تا این برنامه ها هرچه سریعتر در جهت خدمت به شهروندان عملیاتی شود.

در آغاز این جلسه مرتضی رحمان زاده، شهردار سابق منطقه، گزارشی اجمالی از اقدامات صورت گرفته در دوران مدیریتی خود ارائه کرد.

۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: 7108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =