ازآموزش فن بیان و سخنوری تا احترام به اصول همسایگی برای دانش آموزان جنوبشرق تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: کارگاه آموزشی شهروندی در موضوعات متنوع با همکاری آموزش و پرورش و پژوهش سرای ابن سینا به صورت آنلاین برای دانش آموزان و شهروندان از آذر ماه برگزار است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری با اشاره به اینکه آموزش های شهروندی راهی برای کاهش آسیب های شهری و اجتماعی و پیشرفت جامعه است،افزود: علی رغم وجود بحران کرونا و عدم امکان برگزاری کلاس و کارگاه های حضوری این آموزش ها تعطیل نشده است و در فضای مجازی برای شهروندان در حال اجراست.

او به تشریح موضوعات این کارگاهها پرداخت و گفت:آموزش  فن بیان و سخنوری، تقویت اعتماد به نفس، آشنایی با حقوق و تکالیف آپارتمان نشینی با محوریت حفظ حریم خصوصی، احترام به اصول همسایگی، ترافیک و آلودگی هوا، حقوق و تکالیف شهروندی، اخلاق و آموزش شهروندی،شیوه های زیباسازی ساختمان و محله،کارگاه آموزشی ۱۳۷، آموزش تخصصی محیط زیست و پسماند، ایمنی و مدیریت بحران، سبک زندگی و احترام به طبیعت و منابع طبیعی، زیست مسئولانه شهری و پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا ار جمله این موضوعات است.

مختاری با اشاره به اینکه این دوره های آموزشی در کانال شاد، بله، آموزشی و واتس آپ مدارس پخش می شود، افزود: مطالب آموزش در قالب فیلم،متن، پوستر و کلاس آموزشی ارائه می شود و تا کنون  ۹۴۴بیننده و بیش از ۷ هزار بار توسط دانش آموزان، اولیاو شهروندان بازپخش شده است.

برپایه این گزارش؛ سلسله کارگاه ها و وبینارها آموزشی شهروندی در دیماه نیز برگزار خواهد شد و علاقه مندان به منظور اطلاع و  بهره مندی  از دوره آموزش های شهروندی می توانند به لینک کانال معاونت اجتماعی منطقه ۱۵ به آدرس  http://t.me/Ejf۱۵  مراجعه کنند.

۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 7110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =