حل مسائل کشور به خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها و جلب مشارکت نخبگان، نهادها و عموم مردم نیازمند است

اسحاق جهانگیری در پیامی به جشنواره نوآوری و خلاقیت گفت:حل مسائل کشور به خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها و جلب مشارکت نخبگان، نهادها و عموم مردم نیازمند است

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در پیامی به دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری گفت:حل مسائل کشور نیازمند  استفاده از نوآوری‌ها و جلب مشارکت نخبگان است.
او در ادامه این پیام افزود: برگزاری دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری را به عنوان اقدامی ارزنده برای توسعه کاربرد بینش و روش علمی در حل مسائل شهرها و کم کردن فاصله میان تحقیق و خلاقیت با سیاست‌گذاری و مدیریت، به عموم برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان گران‌قدر تبریک می‌گویم.
جهانگیری ادامه داد: از شهرداری تهران که در انتقال این تجربه به سطح ملی و اهتمام به اشتراک دانش و تجارب شهری به شهرها و نهادها و مراکز تحقیقاتی دیگر و توجه به اهمیت شبکه‌سازی و ارتباط و همکاری با جامعه دانشگاهی و نخبگان کشور پیش‌گام شده است، کمال تشکر را دارم. امیدوارم همه وزارت‌خانه‌ها و بخش‌های ذی‌ربط دولتی، دانشگاه‌ها و سازمان‌های علمی و پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و مراکز نوآوری، استانداری‌ها و شهرداری و نیز نهادهای منتخب و مدنی، از جمله شوراهای اسلامی شهر، انجمن‌ها و نشریات علمی، رسانه‌ها و شبکه‌های بخش خصوصی و مؤسسات و شرکت‌های نوآور و فن‌آور از فراهم شدن این فرصت در فضای مجازی، برای کاهش مشکلات جامعه شهری در این دوران استقبال کنند.
او در پایان گفت:  تنگناها و مسائل کشور متعدد و درهم‌تنیده است. حل آن‌ها به استفاده از خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها و جلب مشارکت نخبگان، نهادها و عموم مردم نیازمند است. از خداوند بزرگ توفیق همه دل‌سوزان و فعالان در این راه را مسئلت دارم.

۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
کد خبر: 7134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =