احیا فضاهای واجد ارزش تاریخی در این دوره تکمیل می شود

شهر: شهردار تهران با تاکید بر برنامه ریزی شهرداری برای زیباسازی قلمروی عمومی و فضاهای واجد ارزش تاریخی مانند میدان امام خمینی و لاله زار گفت: تلاش می شود این پروژه ها قبل از پایان این دوره از مدیریت شهری تمام شود.

به گزارش خبرنگار شهر پیروز حناچی شهردار تهران٢٧ آذر در حاشیه آیین گشایش ایستگاه های متروی برج میلاد و امیرکبیر در جمع خبرنگاران گفت: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در همه کلانشهرها با هدف کاهش ترافیک و آلودگی است و به اندازه میزان افزایش این ناوگان ازآلودگی کاسته می شود .

او درباره اقدامات شهرداری برای  زیبایی شهر گفت: هم اکنون نمای تمام ساختمان هایی که ساخته می شوند باید به تصویب برسد. در قلمروی عمومی هم برای فضاهایی که واجد ارزش تاریخی هستند برنامه داریم؛ از جمله میدان امام خمینی و لاله زار. همچنین تلاش می شود این پروژه ها قبل از اتمام این دوره از مدیریت شهری تمام شود.

حناچی در ادامه درباره تاثیر منفی آلودگی روی بیماران کرونایی گفت: تحقیقات نشان می دهد که آلودگی هوا و شیوح حاد بیماری کرونا در بیماران مبتلا تاثیر مستقیم دارد و افزایش ذرات معلق حال مبتلایان  کرونا را بدتر می کند. نکته مهمتر دیگر این است که سوخت مازوت برای برخی صنایع در فصل زمستان  تاثیر مستقیمی در افزایش الاینده pm2.5 دارد.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 7142

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =