تجلیل از پرستاران نمونه بیمارستان‌های شرق تهران

مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور دکتر ربیعی سخنگوی دولت و مهندس شکری شهردار منطقه ۱۳و جمعی از مسئولان در محوطه بیمارستان شهید دکتر لواسانی برگزار شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ؛ این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  در محوطه بیمارستان شهید دکتر لواسانی اجرا شد و ۱۸ نفر از پرستاران بیمارستان‌های شهید لواسانی، فجر و بوعلی به عنوان نمونه در جایگاه حاضر شده و هدایای خود را دریافت کردند.
در این مراسم مجتبی شکری،  شهردار منطقه ۱۳ ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و رساندن پیام تبریک دکتر حناچی شهردار تهران به پرستاران، جان‎فشانی‌های مدافعان سلامت در روزهای کرونایی و  به شباهت آن با تلاش‌ کادر درمان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: روحیه جهادی و ایثارگری بارزترین شباهتی است که میان این دو مقطع تاریخی وجود دارد و به نوبه خود دست کسانی را که در این راه خدمت می‌کنند می‌بوسم.
 او ادامه داد: بدون تردید قهرمانی، ایثارگری و فداکاری پرستاران در این برهه از زمان مانند دوران جنگ تحمیلی در تاریخ ثبت خواهد شد.
او تأکید کرد: ما و همه مردم همیشه قدردان زحمات این گروه هستیم و خداقوت اعلام می‌کنیم و بازوان شما را به گرمی می‌فشاریم. افتخار می‌کنیم که جزئی از این گروه و کمک حال باشیم.
دکتر ربیعی ، سخنگوی دولت  به عنوان دیگر سخنران  این مراسم در جمع پرستاران  گفت: امروز اینجا حضور دارم تا به پرستارانی که در این ده ماه از روح و جانشان مایه گذاشتند، قدردانی از طرف دولت را ابلاغ کنم. من فکر می‌کنم تاریخ هر جامعه‌ای ورق زدن تقویم آن نیست، بلکه اتفاقات مهم، تاریخ آن جامعه را رقم می‌زند، هر جامعه‌ای هم تاریخش توام با اتفاقات در هر برهه است و آن اتفاقات نقاط عطف هر جامعه هستند و هر دوره، قهرمانان خودش را داشته است.
در این مراسم، ۱۸ پرستارنمونه از بیمارستان های شهید لواسانی ، فجر و بوعلی تجلیل شدند.
 همچنین اجرای گروه موسیقی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره بانوی مهر و ماه که با ابتکار منطقه۱۳و ویژه بانوان دارای افراد معلولیت بود، اهدای گل و ادای احترام به شهدای مدافع سلامت از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کد خبر: 7224

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =