تجلیل از پرستاران بیمارستان شهدای گمنام در منطقه ۱۵

مراسم تقدیر از پرستاران روز گذشته همزمان با میلاد خجسته حضرت زینب(س) در بیمارستان شهدای گمنام با حضور شهردار منطقه ۱۵ برگزار و از زحمات ده ماهه پرستاران این بیمارستان با اهدای لوح و گل تقدیر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر  به نقش بی بدیل پرستاران در ساختار درمانی اشاره کرد و افزود:  تمامی کارکنان بخش درمان به خصوص پرستاران هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن و به ویژه در روزهای کرونایی و مبارزه با این ویروس منحوس در حال جانفشانی و ایثارگری بوده اند و خدمات ایشان بر کسی پوشیده نیست.

او ادامه داد: در مورد ارزش و همچنین حساسیت شغل پرستاری هرچقدر بگوییم کم گفته ایم و باید از این عزیزان به نحو احسن تجلیل و قدردانی کرد زیرا که از جان و سلامتی مردم در این روزهای حساس حراست می کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه اضافه کرد: بیمارستان شهدای گمنام در جنوب شرق تهران مرکز کرونایی های این منطقه است که در طول ده ماهه گذشته خدمات بسیاری را به شهروندان ارایه کرد.

برپایه این گزارش؛ حجه الاسلام معراجی رییس امور مساجد منطقه نیز با حضور در این مراسم به نمایندگی از ائمه جمعه مساجد با تبریک این روز و خداقوت به پرستاران افزود: ثواب یک شب پرستاری از بیمار بسیار زیاد است و شما که در طول خدمت این کار سخت را پذیرفتید، در زمره برگزیدگان هستید.

در این مراسم شهردار منطقه ۱۵ با اهدای گل و لوح تقدیر از تعدادی از پرستاران این بیمارستان تجلیل کرد.

 استقرار کاروان مولودی خوانی در حیاط بیمارستان شهدای گمنام و اجرای برنامه مفرح  برای مدافعان سلامت، مراسم تجلیل از کادر درمان بیمارستان شرق محله مسعودیه توسط دبیر شورا یاری محله مسعودیه و شهردار ناحیه ۶، اجرای ویژه برنامه جشن میلاد حضرت زینب (س) و تجلیل از پرستاران و همسران جانبازان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله شهید بروجردی با عنوان «بر بال فرشتگان»، مراسم  تجلیل از مدافعان سلامت بیمارستان بعثت با اهدای گل و کارت تبریک روز پرستار، اجرای مسابقه ورزشی دارت  در درمانگاه خاوران در ناحیه ۲، اجرای مسابقه ورزشی دارت به همت سرای محله هاشم آباد برای پرسنل در مانگاه خاوران و اهدای گلدان به تمامی کادر این مرکز درمانی از دیگر برنامه های انجام شده به مناسبت بزرگداشت روز پرستار بود که به اجرا درآمد.

۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
کد خبر: 7231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =