تعمیر ۵۰ باب از منازل خانواده های شهدا، ایثارگران و محرومان تا پایان سال جاری

فرمانده بسیج حوزه شهرسازی و فنی و عمرانی شهرداری تهران، از شناسایی و بازدید فنی ۸۳ باب از منازل مسکونی خانواده های شهدا، ایثارگران و محرومان شهر تهران که نیازمند بازسازی و مرمت می باشند، خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "نیما نیازمند" که در تشریح اقدامات قرارگاه جهادی حوزه شهرسازی و فنی و عمرانی شهرداری تهران طی سال ۱۳۹۹ سخن می گفت، یادآور شد: از ابتدای سال جاری ۲۸ باب از منازل مسکونی خانواده های شهدا، ایثارگران و محرومان در مناطق مختلف شهر تهران مورد اجرای فعالیت هایی از قبیل تعمیر سرویس بهداشتی و حمام، رنگ آمیزی و نقاشی، لوله کشی، برق کشی و عایق کاری سقف قرار گرفته و به این ترتیب مشکلات این واحدهای مسکونی با اجرای اقدامات ترمیمی ضروری و با همکاری گروه های جهادی سازمان بسیج شهرداری تهران برطرف شده است.

او با بیان آنکه هم اکنون مرمت ۲۲ واحد مسکونی دیگر زیرنظر جهادگران حوزه شهرسازی و فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه دارد، ابراز امیدواری کرد کار مرمت این واحدها تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

به گفته فرمانده بسیج حوزه شهرسازی و فنی و عمرانی، شناسایی منازل مذکور از طریق فراخوان به مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران صورت پذیرفته و معرفی واحدهای نیازمند اقدامات مرمتی که مورد سکونت خانواده های شهدا، ایثارگران و محرومان قرار دارند همچنان ادامه دارد. براساس برآوردهای صورت گرفته هزینه تقریبی این اقدامات تا پایان سال جاری به رقمی حدود یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان می رسد.

۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 7257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =