نوسازی بازارچه شهرستانی؛ به زودی

طرح ساماندهی و بهسازی محیطی بازارچه شهرستانی با هدف رفع مشکلات و ارتقاء خدمت رسانی به شهروندان انجام می شود.

به گزارش شهر ، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، مرتضی رحمان زاده شهردار این منطقه در جلسه ساماندهی بازارچه شهرستانی تصریح کرد: طی برنامه زمانبندی شده و بر اساس آسیب شناسی صورت گرفته از عملکرد و مشکلات این بازارچه نسبت به بهینه سازی و بهسازی محیطی اقدام خواهد شد.

او تاکید کرد: شهروندان نیازهای اولیه خود را از بازارچه های محله ای برطرف می کنند بنابراین رفع مشکلات بازارچه ها نقش مهمی در افزایش رضایتمندی شهروندان از مدیریت شهری خواهد داشت .

مرتضی رحمان زاده،  نوسازی بافت های فرسوده شهری را یکی از مسائل اساسی در حوزه شهرسازی برشمرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه محله‌ها نقطه عطف شهرها و هسته اولیه شکل‌گیری و توسعه آنها در دوران گذشته و حال هستند ، شهرداری منطقه با تکیه بر رویکرد محله محوری اقدامات متعددی برای بهبود وضعیت اجتماعی و شرایط محیطی ساکنان محدوده ها و محله های هدف انجام می دهد.

 ارائه پیش فرض های آغازین طراحی بازارچه، پهنه بندی اقدامات، بررسی صورت جلسات کمیته راهبری، باز طراحی و تهیه آلترناتیوهای پیشنهادی، تهیه الگوی انتخابی و ارائه دیدگاه های حاضرین از جمله بخش های این جلسه بود

۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
کد خبر: 726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =