محفل‌ قرآنی‌ آنلاین با حضور قاریان ‌بین ‌المللی در شهرداری‌منطقه‌ ۵ برگزار شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۵ گفت: همزمان با میلادحضرت زینب (س) محفل قرآنی آنلاین با عنوان ‌یلدای صبر با حضور قاریان و حافظان بین‌المللی قرآن کریم در شهرداری منطقه۵ برگزار شد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری‌منطقه۵، سید حسین‌دلبری افزود: در این مراسم، قاریان مشهور کشور ساکن منطقه۵ آیاتی از قرآن کریم با مضمون صبر و ایستادگی حضرت زینب (س) را قرائت کردند. تجلیل از استادان و حافظان قرآن کریم و خاطره‌گویی از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۵ گفت:  در محفل قرآنی، سیدحسین موسوی، رئیس شورای عالی قرآن شهرداری تهران و ناظر شورای اسلامی شهر در امور قرآنی استان تهران، سید محسن موسوی بلده و  علی اکبر حنیفی از استادان و پیشکسوتان قرآنی کشور، حسین فردی و هادی موحد امین از قاریان بین‌المللی قرآن وحسن داننده مشاور و رئیس دفتر شهردار منطقه حضور داشتند.  بخش‌هایی از این برنامه به‌صورت زنده از اینستاگرام، روابط‌عمومی شهرداری منطقه‌۵ نیز پخش شد.
  
 دلبری درباره دیگر برنامه‌های این معاونت به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار  و شب یلدا نیز گفت:‌تجلیل از پرستاران منطقه‌۵، به‌دلیل ایثارگری‌های آنان در دوران همه‌گیری ویروس کرونا، تجلیل از مادران شهدای مدافع حرم منطقه، گرامیداشت یاد قربانیان بیماری کرونا در منطقه۵ ، برگزاری جشن برای کودکان کار مرکز پرتو و پایگاه غربالگری کودکان کار و برپایی جشن یلدا در گرمخانه‌های بانوان و آقایان، از دیگر برنامه‌های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی بود.

۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: 7260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =