حفظ محیط زیست اولویت تصفیه خانه خرگوش دره است

شهردار منطقه ۲۲، بر اولویت حفظ محیط زیست در موضوع تصفیه خانه خرگوش دره تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ مرتضی رحمان زاده، شهردار این منطقه با اشاره به اهمیت موضوع تصفیه خانه خرگوش دره در این منطقه گفت: با توجه به اینکه یکی از وظایف شهرداری تامین اراضی مورد نیاز ساخت تصفیه خانه فاضلاب خرگوش دره و سازه ها و تاسیسات جانبی آن ،آزادسازی اعیانی ها و عرصه مربوطه، تحویل و انتقال قطعی اراضی موصوف، برای شرکت فاضلاب تهران است، حداکثر ظرف مدت یک ماه اداره حقوقی و اداره املاک با هماهنگی معاون خدمات شهری و محیط زیست درخصوص اعمال ماده ۹ موضوع را پیگیری و مشکلات آن را برطرف کنند.

رحمان زاده به حل و فصل خواسته های معارضان و مستاجران احتمالی آن اشاره کرد و گفت: با توجه به تفاهم نامه شهرداری و شرکت فاضلاب تهران در طراحی، تامین مالی، اجرا و بهره‌برداری بخشی از تأسیسات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران و استفاده از پساب آن برای آبیاری فضای سبز و مصارف عمومی تصفیه خانه خرگوش دره، باید بر اجرای این کار مصمم باشیم و ظرف مدت ۳ ماه مشکل تحویل زمین مرتفع شود.

شهردار منطقه ۲۲ در ادامه گفت: اداره املاک منطقه و شهرداری ناحیه ۲ نسبت به اعلام فراخوان برای خرید از مالکان آن ها اقدام کنند و اگر تعداد مراجعه کنندگان به حد لازم رسید با قید فوریت جلسه ای با معاونت مالی و اقتصادی شهرداری برگزار و موضوع تامین اعتبار را حل و فصل کنیم.

رحمان زاده با اشاره به اینکه موضوع تصفیه خانه خرگوش دره موضوعی زیست محیطی است ادامه داد:  دوستانی که در این طرح مذاکره کننده هستند، با توجه به اینکه اولویت ما موضوع محیط زیست است، منافع باید برای هر دو طرف برد-برد باشد. برای تامین منابع باید از امکانات موجود و از املاک سهل الوصول سازمان سرمایه گذاری نیز استفاده کنیم.

۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: 7264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =