۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 7272

خبرخوش برای تاکسیران تهرانی

تبدیل وضعیت بیمه تاکسیرانان کلید خورد

هزینه بیمه تاکسیران ها از محل هدفمندی یارانه ها پرداخت می شود
تبدیل وضعیت بیمه تاکسیرانان کلید خورد

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از برنامه ریزی برای پاسخ به مهم ترین مطالبه تاکسیرانان خبر داد و گفت: براساس هماهنگی های انجام شده در فازنخست، امکان بیمه شدن تعدادی از تاکسیرانان فراهم شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، محمد روشنی مدیرعامل این سازمان در خصوص بیمه تاکسیران های شهر تهران به بیمه نشدن حدود ۱۵ هزار تاکسیران تاکنون اشاره کرد و گفت: مهمترین هدف ما ارتقای معیشت تاکسیران ها است و امیدواریم باهماهنگی و همکاری های خوب بین بخشی بعمل آمده تاپایان برنامه موفق عمل کنیم.
روشنی ادامه داد: طی رایزنی های انجام شده با وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها و مساعدت این عزیزان قرار است تا پایان دی ماه جاری ۲ تا ۳ هزار تاکسیران در مرحله اول بیمه شوند و سایر تاکسیران ها در مراحل بعدی بیمه خواهند شد.
او به نامه نگاری های صورت گرفته از سوی مسوولان برای اجرای بیمه تاکسیران های اشاره کرد و گفت: هزینه بیمه تاکسیران ها از محل هدفمندی یارانه ها پرداخت می شود.

به گفته مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، مسوولان هدفمندی با این موضوع موافقت کرده اند و قرار است که وزارت کشور اسامی تاکسیران ها را به سازمان تامین اجتماعی ارسال کند.
او اضافه کرد: در مرحله اول مشمولان این اقدام، جایگزین تاکسیرانانی می شوند که از مجموعه تاکسیرانی بازنشسته یا منفک شده اند و بعد از آن به ترتیب تا پایان سال همه تاکسیرانان بیمه خواهند شد.
روشنی خاطرنشان کرد: جزییات این اقدام متعاقبا ازطریق پیامک به اطلاع تاکسیرانان عزیز  رسانیده میشود ونیازی به مراجعه حضوری یا پیگیری ازسمت آنها درحال حاضرنیست.

این مقام مسوول با اشاره به بیماری کرونا در کشور و همچنین کاهش درآمد تاکسیران ها تاکید کرد: تمامی توان خود را در جهت ارتقای معیشت تاکسیران ها به کار خواهیم گرفت.

۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 7272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =