رونمایی از پوستر دومین جشنواره مدیران برتر شهر ارتباطی تهران

شهر: پوستر رسمی دومین جشنواره مدیران برتر شهر ارتباطی تهران توسط دبیرخانه این رویداد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار شهر، غلامحسین محمدی رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با تشریح اهداف اجرایی این جشنواره، اظهار داشت: شهردار تهران در آستانه سال ۱۳۹۹ با ارائه نقشه راه روابط عمومی، اهمیت این حوزه در سازمان شهرداری را دوچندان کرد؛ از این رو با تبیین مهم‌ترین وظایف مجموعه‌های شهری در زمینه ارتباطات، راهبردهای ویژه ای را در تحقق شعار "تهران؛ شهری برای همه" ارائه کردند.

او با اشاره به اهمیت و تاثیر عملکرد روابط عمومی ها بر افکار عمومی و نقش مدیران ارشد سازمان در پیشبرد سیاست های ارتباطی و تحقق اهداف مدیریت شهری افزود: تلاش برای تحقق ایده شهر ارتباطی، به معنای شهری که در آن گفتگو بین ذینفعان با شفافیت، اثر بخشی و سهولت در جریان می باشد به عنوان چشم انداز فعالیت های شهرداری در این حوزه دارای اهمیت است که این مهم با تقویت و توسعه فعالیت های ارتباطی در سطوح مختلف سازمانی مقدور خواهد شد.

رییس شورای سیاستگذاری این جشنواره ضمن تبیین شاخص‌های انتخاب مدیران برتر شهر ارتباطی در سال ۱۳۹۹ بیان کرد: اهتمام به محورهای گفتمانی مدیریت شهری، حضور موثر در رسانه‌های جمعی ، خلاقیت در اقدامات، برقراری گفت و گو با رسانه‌ها، فعالیت در رسانه‌های اجتماعی، سنجش رضایت‌مندی شهروندان و کارکنان، پاسخگویی و تعامل با رسانه‌ها و مهارت و تخصص در حوزه روابط عمومی از جمله شاخص‌های انتخاب مدیران برتر شهر ارتباطی در دومین جشنواره مدیران برتر شهر ارتباطی تهران است. لذا در این جشنواره تلاش داریم با ترغیب مدیران ارشد در راستای تقویت توان ارتباطی فردی و سازمانی، زمینه های لازم در تحقق راهبردهای تعیین شده را فراهم آوریم.

بر اساس این گزارش این جشنواره، به همت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، اردیبهشت سال ۱۴۰۰ و همزمان با گرامیداشت هفته روابط عمومی برگزار می شود.

۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 7296

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =