پاسخگویی مدیران شرکت مترو به پیام‌های مردمی سامانه ۱۸۸۸

مدیران شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) طی تماس تلفنی با شهروندان پایتخت، ضمن استماع نقطه نظرات و پیشنهادهای ایشان، به پرسش‌های مطرح شده از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۸۸۸ پاسخ دادند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) عمده درخواست‌های مطرح شده در گفتگوی تلفنی شهروندان با مدیران ارشد شرکت مترو، به مباحثی در زمینه رفع برخی نواقص ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری، احداث ایستگاه‌های جدید درنقاط مختلف شهر، پیگیری زمان افتتاح ایستگاه‌های در حال تکمیل و مناسب سازی ایستگاه‌های موجود برای افراد کم‌توان جسمی وحرکتی مربوط می‌شد.

البته بعضی پیام‌ها نیز به نحوه خدمت رسانی در ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری اختصاص داشت که این درخواست‌ها ثبت و به مسئولان شرکت بهره‌برداری مترو منتقل شد.

پیگیری آخرین وضعیت ساخت خطوط مترو شهرهای حومه‌ای پایتخت از دیگر مواردی بود که برخی شهروندان آن را دنبال می‌کردند.

۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
کد خبر: 7298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =