تجلیل از ایثارگران شاغل در منطقه ۱۵

محمدی شهردار منطقه ۱۵ در نشست با جمعی از ایثارگران شاغل در منطقه، از زحمات آنان قدردانی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدی در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) گفت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس بدون هیچ چشمداشتی خدمت می کردند و با فرمان امام(ره) در جبهه های جنگ حضور یافته و جانشان را فدا کردند. امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند روحیه بسیجی هستیم تا بتوانیم هر کاری را با اخلاص و رضای خدا انجام دهیم.

او در ادامه افزود: به حرمت خون شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، ترور، سلامت، حاج قاسم سلیمانی و ... که برای ما جان دادند، باید تلاش کنیم تا بتوانیم ذره‌ای از خصوصیت آن عزیزان را داشته و مانند ایشان عمل کنیم.

شهردار منطقه اظهار امیدواری کرد: با همدلی و همکاری و همچنین داشتن روحیه بسیجی و جهادی دوران دفاع مقدس می توانیم کارها را به نحو مطلوبتری انجام دهیم.

او در پایان از زحمات ایثارگران منطقه قدردانی کرد.

بنابراین گزارش، اصغری معاون توسعه منابع انسانی منطقه در ابتدای این نشست گفت: چند ماه پیش طی مراسمی از جانبازان شاغل در منطقه قدردانی شد و امروز در خدمت همکاران ایثارگر هستیم.

او یادآور شد: ۵۱ ایثارگر در این منطقه مشغول به خدمت هستند که با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی، امروز به نمایندگی عزیزان تنها در خدمت عزیزانی که سابقه حضور بیشتری در دفاع مقدس بودند، هستیم تا از زحمات آنان تجلیل کنیم.

۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
کد خبر: 7310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =