۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 7315

بازدید شهردار تهران از سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸

سامانه ۱۳۷ پیشانی ارتباط شهرداری با شهروندان است

اخیرا با پدیده سرقت تجهیزات شهری مانند تابلوهای راهنمایی و رانندگی مواجه هستیم
سامانه ۱۳۷ پیشانی ارتباط شهرداری با شهروندان است

شهر: شهردار تهران کارکنان سامانه های شکایت های مردمی شهرداری تهران را پیشانی ارتباط این مجموعه با شهروندان توصیف کرد و گفت: آنها زمانی که مستاصل می شوند با شما تماس می گیرند در برخی موارد ممکن است با ناراحتی هم حرف بزنند شما باید آنها را آرام کنید و تامین رضایت خاطرشان را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار شهر ، پیروز حناچی شهردار تهران صبح چهارشنبه-سوم دی-در بازدید از سامانه های ۱۳۷ و  ۱۸۸۸در جمع مدیران پانزدهمین سالگرد شکل گیری این سامانه را تبریک گفت و افزود: شکل گیری این سامانه اتفاق خوبی بود و باید از کسانی که این سامانه را راه اندازی کردند قدردانی کرد.


شهردار تهران در ادامه گفت: مردم زمانی که مستاصل می شوند با شما تماس می گیرند و حتما شکایت دارند و با حرارت هم صحبت می کنند. در برخی موارد ممکن است با ناراحتی هم حرف بزنند شما باید آنها را آرام کنید و تامین رضایت خاطرشان را داشته باشید. به عبارتی کارکنان سامانه باید سعه صدر داشته باشند و با تانی و صبر گوش بدهند تا اجر مضاعفی ببرند.


شهردار تهران تاکید کرد: باید بدانید که کارتان برای شهرداری خیلی مهم است از این جهت که نوک تیز پیکان ارتباط شهرداری با مردم هستید. اگر ما برای مردم اهمیت قائل هستیم این باید در رفتار شما خودش را نشان دهد. تاکید می کنم که درخواستهای مردم را پیگیری کنید و به آنها هم اطلاع رسانی کنید.


حناچی با بیان این که در شرایط سخت اقتصادی کنونی که مشکلات مردم زیاد است.، ایجاد آرامش خاطر خیلی خوب است و موجب رضایت خداوند هم خواهد بود، گفت: اخیرا با پدیده سرقت تجهیزات شهری مانند تابلوهای راهنمایی و رانندگی مواجه هستیم و لازم است در این زمینه حساسیت بیشتری داشته باشیم و اگر گزارش هایی در این زمینه آمد مطمئن باشید  پیگیری های لازم انجام خواهد شد. 
او گفت: گزارش های سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در ارزیابی عملکرد شهرداران مناطق و نواحی تاثیرگذار است و اگر کاستی و یا اشکالی گزارش شود به مدیران تذکرات لازم داده خواهد شد.

شهردار تهران ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز ۱۳۷ همچنین از سامانه *soft phone این مرکز هم رونمایی کرد.

*سامانه سافت فون امکان پاسخگویی به تلفن از طریق رایانه و سامانه ۱۳۷ را فراهم می کند.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر: 7315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =